تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۱۲۸۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان خبر داد:
آغاز عملیات بهسازی تاکسیوی B فرودگاه آبادان
مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان از از آغاز عملیات ترمیم عوامل پروازی (بهسازی تاکسیوی B) فرودگاه آبادان خبر داد
مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان از از آغاز عملیات ترمیم عوامل پروازی (بهسازی تاکسیوی B) فرودگاه آبادان خبر داد.

غلامرضا دهقانی‌زاده امروز اظهار کرد: با توجه به روند رشد ترافیک هوایی، علاوه بر نیاز به ارائه خدمات هوایی کاراتر و موثرتر، نیاز به تلاش برای افزایش ایمنی و سلامت پروازها نیز محسوس‌تر می‌شود.

وی تصریح کرد: آنچه به همراه توسعه و پیشرفت روزافزون صنعت هوایی برای صاحبان آن به ارمغان می‌آید، مسئولیت بیشتر در جهت ارتقای ضریب ایمنی پروازها است.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان افزود: فرودگاه آبادان دارای دو باند موازی‌ست که این از جمله قابلیت‌ها و امتیازات این فرودگاه است.

دهقانی‌زاده گفت: عملیات بهسازی تاکسیوی B به‌علت نشست و خرابی زیرسازی و آسفالت تاکسیوی آغاز شد.

وی با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح ایمنی عوامل پروازی در سلامت پروازها عنوان کرد: این عملیات مساحتی حدود 400 متر مربع را پوشش می‌دهد.

این مسئول اظهار کرد: در راستای ترمیم عوامل پروازی بیش از 600 متر مربع از محوطه روبروی ایستگاه ایمنی و آتش‌نشانی فرودگاه آبادان مرمت، زیرسازی و آسفالت می‌شود.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان همچنین عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 100 پرواز هفتگی در مسیر آبادان با همکاری شرکت‌های هواپیمایی آسمان، قشم ایر، ایران ایرتور، ایران ایر، کیش ایر، زاگرس، ایرعربیا و نفت انجام می‌شود.

 این عملیات از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور آغاز شده است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: فرودگاه آبادان
:
:
:
آخرین اخبار