تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۱۲۸۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامهرمز خبر داد:
تأیید صلاحیت 22 داوطلب انتخابات مجلس در رامهرمز
فرماندار رامهرمز از تأیید صلاحیت 22 کاندیدای انتخابات در این شهرستان توسط هیئت اجرایی خبر داد
فرماندار رامهرمز از تأیید صلاحیت 22 کاندیدای انتخابات در این شهرستان توسط هیئت اجرایی خبر داد.

مصطفی سمالی امروز اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی براساس اسلامیت و جمهوریت برنامه ریزی شده و نظام انتخابات در جمهوری اسلامی از اصول مهم قانون اساسی است.

وی ادامه داد: در این راستا همه ما نسبت به برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه از لحاظ سلامت انتخابات، قانونمندی انتخابات و با شکوه برگزار کردن آن در شهرستان حساس هستیم.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: انتخابات حقی است که به آحاد مردم داده می‌شود تا بتوانند در سرنوشت سیاسی و اجتماعی خودشان و در قانونگذاری که انجام می‌شود نقش آفرینی کنند.

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، رای حق‌الناس است و این می‌طلبد که ما با دقت و حساسیت بیشتری برای سلامت انتخابات تلاش کنیم.

سمالی همچنین عنوان کرد: طبق تقویم انتخابات، هیئت اجرایی شهرستان از بین 31 نفر ثبت نام شده در این شهرستان، پس از استعفای یک داوطلب، 30 نفر باقی ماندند که از این تعداد 22 نفر تایید و سه کاندیدا رد صلاحیت شده و پنج داوطلب دیگر به خاطر موارد مختلف، عدم احراز صلاحیت شدند.

فرماندار رامهرمز در پایان بیان کرد: تعداد 90 صندوق ثابت و سیار اخذ رای، آرای مردم را در انتخابات آینده در این شهرستان جمع آوری خواهد کرد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار