تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۱۳۰۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در قالب نمایشگاه گروهی
«خط نگاره» در دزفول آغاز به‌کار کرد
مدیر نگارخانه ژرفای هنر دزفول از آغاز به کار نخستین نمایشگاه گروهی تایپوگرافی و لوگوتایپ با عنوان «خط نگاره» در محل این نگارخانه خبر داد
مدیر نگارخانه ژرفای هنر دزفول از آغاز به کار نخستین نمایشگاه گروهی تایپوگرافی و لوگوتایپ با عنوان «خط نگاره» در محل این نگارخانه خبر داد.

فهیمه طحان امروز از آغاز به کار نخستین نمایشگاه گروهی تایپوگرافی و لوگوتایپ با عنوان «خط نگاره» در محل این نگارخانه خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه به همت گروهی از طراحان گرافیک و با هدف معرفی هنر گرافیک و گرایش‌های آن و نیز هنرمندان و دانش آموختگان جوان این رشته برپا شده است.

وی افزود: تایپوگرافی و لوگوتایپ به عنوان یکی از زیرشاخه‌های رشته گرافیک برای طراحی حروف و کلمات به منظور خلق آثار هنری و ثبت نشانه نوشته‌ها به کار می‌رود.

این نمایشگاه با نمایش 36 اثر از خانم‌ها: عاطفه رحیم‌زاده، ندا مرواریدنژاد، مینا مدرسی، ندا نوری فر، محبوبه اعظمی، معصومه پولادک، عصمت پولادک، فهیمه طحان و مرضیه سینایی‌راد برگزار شده است.

در آئین گشایش این نمایشگاه: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، مسئولان انجمن‌های هنری، برخی از اعضای شورای شهر دزفول، اساتید و عموم هنرمندان و هنردوستان حضور داشتند.

این نمایشگاه تا یکم بهمن‌ماه امسال ادامه داشته و همه روزه از ساعت 17 تا 21، پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان در محل نگارخانه ژرفای هنر واقع در دزفول، خیابان شریعتی بین خیابان خیام و 45 متری فتح المبین پلاک872 است.










مرجع / فـارس
برچسب ها: دزفول
:
:
:
آخرین اخبار