تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۱۳۰۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر از باشگاه فولاد خوزستان
بشاگردی جدا شد؛ دغاغله در فکر جدایی/ اسکوچیچ نیامد
از باشگاه فولاد خوزستان خبر می‌رسد دروازه‌بان این تیم از جمع فولادی‌ها جدا شده و مهدی دغاغله قصد جدایی از سر‌خ‌پوشان اهوازی را دارد
از باشگاه فولاد خوزستان خبر می‌رسد دروازه‌بان این تیم از جمع فولادی‌ها جدا شده و مهدی دغاغله قصد جدایی از سر‌خ‌پوشان اهوازی را دارد.

مهرداد بشاگردی دروازه‌بان دوم و آبادانی تیم فولاد خوزستان به دلیل حضور کم در ترکیب تیم فولاد خوزستان، تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت.

بشاگردی در ابتدای فصل از تیم پاس همدان جدا شده و به فولاد خوزستان پیوست، این دروازه‌بان بلند قامت در تیم صنعت نفت آبادان نیز سابقه بازی دارد.

اما از باشگاه فولاد خوزستان خبر می‌رسد مهدی دغاغله دیگر بازیکن خوزستانی این تیم از تیم دسته اولی مس کرمان پیشنهادی دریافت کرده و قصد جدایی از این باشگاه اهوازی را دارد.

دغاغله روز گذشته در دفتر مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان حاضر شد و پیرامون جدایی‌اش از باشگاه فولاد با اژدری‌زاده دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

همچنین تمرینات تیم فولاد خوزستان روز گذشته آغاز شد که در روز نخست تمرینات این تیم برای حضور در نیم فصل دوم رقابت‌ها، بدون حضور سرمربی کروات این برگزار شد.

مشخص نیست سرمربی کروات این تیم در چه زمانی قصد حضور در تمرینات این تیم اهوازی را دارد.

همچنین دورگ کوئه‌ما‌ها و مهرداد بایرامی، دو مهاجم جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان، در محل تمرین این تیم حاضر شدند و همراه با سایر بازیکنان به تمرین پرداختند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار