تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۱۱۳۰۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربیگری استقلال حق من است
تهامی: سرمربی شوم بازیکن مجانی می‌آورم
بازیکنانی در سطح لیگ بر‌تر فوتبال کشور هستند که به من گفته‌اند، در صورتی که سرمربی استقلال شوم حاضرند مجانی برای این باشگاه بازی کنند
مربی تیم استقلال اهواز گفت: بازیکنانی در سطح لیگ بر‌تر فوتبال کشور هستند که به من گفته‌اند، در صورتی که سرمربی استقلال شوم حاضرند مجانی برای این باشگاه بازی کنند.

ابراهیم تهامی امروز اظهار کرد: تمرینات را روز گذشته در حالی آغاز کردیم که تنها 9 تن از بازیکنان جوان ما در تمرین حاضر بودند.

وی از غیبت سرمربی تیم اظهار بی‌اطلاعی کرد و ادامه داد: از وضعیت بختیاری‌زاده بی‌اطلاعم و غیبت وی را باید از سوی مدیرعامل باشگاه جویا شوید.

مربی تیم فوتبال استقلال اهواز در خصوص موضوع واگذاری مسئولیت فنی تیم استقلال اهواز به وی تصریح کرد: حاضرم مسئولیت تیم استقلال اهواز را با همین شرایط فعلی بپذیرم و این منوط به خواسته مدیران باشگاه استقلال است.

تهامی عنوان کرد: امیدوارم مسئولان باشگاه این فرصت را در اختیارم بگذارند و این را حق خود می‌دانم که سکان هدایت این باشگاه را بر عهده گیرم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنانی در سطح لیگ بر‌تر فوتبال کشور هستند که به من گفته‌اند در صورتی که سرمربی استقلال شوم حاضرند مجانی برای این باشگاه بازی کنند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: استقلال اهواز
:
:
:
آخرین اخبار