تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۱۳۰۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری دو همایش ملی در دانشگاه آزاد اهواز مصوب شد
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز از برگزاری دو همایش علمی «روانشناسی و خانواده» و «اطلاعات ، ارتباطات ، مردم و جامعه» در سال جاری در این واحد دانشگاهی خبر داد
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز از برگزاری دو همایش علمی «روانشناسی و خانواده» و «اطلاعات ، ارتباطات ، مردم و جامعه» در سال جاری در این واحد دانشگاهی خبر داد.

فریدجمالی شینی روز یکشنبه در نشست کمیته علمی اولین همایش ملی روانشناسی و خانواده و اطلاعات ،ارتباطات،مردم و جامعه با تشریح نحوه ثبت نام و شرایط ارسال مقاله افزود: نخستین همایش ملی ، روانشناسی وخانواده با امتیاز بازآموزی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران در 28 بهمن ماه 1394برگزار می شود.

وی گفت: در این همایش محورهایی همچون خانواده ، سبک زندگی و راهکارهای ارتقاء کیفیت آن ، خانواده و پیشگیری از آسیبهای روان شناختی ، خانواده و چالش های پیش رو در هزاره سوم ، خانواده ، فرزند آوری و فرزند پروری ، خانواده و کودکان استثنایی ، خانواده و فرهنگ بومی، خانواده و سیاست ، خانواده ، مذهب و سلامت روانی انسان ، خانواده و اقتصاد مقاومتی ،خانواده و حقوق اساسی آن ، خانواده و راهکارهای مقابله با آسیب‌های فضای مجازی برای فرزندان ، خانواده و راهکارهای مقابله با آسیب های اجتماعی ماهواره برای فرزندان ، خانواده و رسانه ، خانواده و راهکارهای پیگیری ازاعتیاد فرزندان ، خانواده و تعلیم وتربیت ، ارتباط شغل با خانواده و معیارهای ازدواج و تشکیل خانواده در اسلام مطرح و به بحث گذاشته می شود.

وی افزود: مهلت ارسال مقالات در این همایش 30 دی ماه می باشد که علاقه مندان می توانند به نشانی اینترنتی : www.psfa2016.ir جهت ارسال مقالات و ثبت نام مراجعه نمایند.

به گفته جمالی شینی در حاشیه این همایش ،سه کارگاه علمی با حمایت علمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران تحت عنوان های روش های آماری پیشرفته در پژوهش های روانشناسی و مشاوره ، زوج درمانی و کارگاه رویکرد سیستمی به خانواده در کنار همایش برپا می شود.

وی در خصوص شرایط شرکت در اولین همایش ملی اطلاعات،ارتباطات،مردم و جامعه اظهار کرد: همایش ملی اطلاعات،ارتباطات،مردم و جامعه در 12 اسفند 1394 بر اساس محورهای ، اطلاعات ، ارتباطات ، مردم و جامعه اطلاعاتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار خواهد شد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز ، مهلت ارسال مقالات در این همایش را 30 دی ماه اعلام کرد و از علاقه مندان به ثبت نام و شرکت در این همایش علمی خواست مقالات خود را به نشانی اینترنتی www.icps2016.ir ارسال کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار