تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۱۳۱۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر فرودگاه آبادان:
ایرلاین‌ها از پرداخت مطالبات فرودگاه آبادان سرباز می‌زنند
شرکت‌های هواپیمایی ۷۰۰ میلیارد تومان به سازمان فرودگاه‌های کشور بدهکار هستند که چهار و نیم میلیارد تومان از این مبلغ بدهی ما است
مدیر فرودگاه آبادان گفت: شرکت‌های هواپیمایی ۷۰۰ میلیارد تومان به سازمان فرودگاه‌های کشور بدهکار هستند که چهار و نیم میلیارد تومان از این مبلغ بدهی ما است.

غلامرضا دهقانی‌زاده در جلسه علنی شورای شهر آبادان که روز یکشنبه در سالن جلسات ساختمان این شورا برگزار شد، اظهار داشت: شرکت‌های هواپیمایی 700 میلیارد تومان به سازمان فرودگاه‌های کشور بدهکار هستند.

وی با بیان اینکه چهار و نیم میلیارد تومان از این مبلغ بدهی ما است، عنوان کرد: این بدهی پرداخت‌ نشده که بر همین اساس توان مالی ما نیز کاهش پیداکرده است.

دهقانی‌زاده افزود: زمانی که بدهی خود را از شرکت‌ها طلب می‌کنیم به ما پرداخت نمی‌کنند و زمانی که فشار می‌آوریم با اتصال به فرماندار، نماینده مجلس یا دیگر افراد اصرار بر عدم پرداخت بدهی خود می‌کنند.

مدیر فرودگاه آبادان اظهار کرد: به همین دلیل نتوانسته‌ایم بسیاری از کم‌وکاستی‌ها را درست کنیم و همواره با محدودیت‌هایی مواجه هستیم.

وی افزود: به حدود 80 تا 90 میلیارد تومان کمک جهت توسعه، نوسازی و بهسازی فرودگاه نیاز داریم و اگر در این زمینه به ما کمک شود می‌توانیم تغییرات خوبی را طی سه سال آینده ایجاد کنیم.

دهقانی زاده عنوان کرد: بازسازی سرویس بهداشتی عمومی با توجه به نیاز و ضرورتی که دارد اولویت ما در بهسازی‌های فرودگاه بوده است.

مدیر فرودگاه آبادان با تأکید بر نیاز به منابع مالی، اظهار کرد: توسعه ترمینال فعلی و سالن ترانزیت نیز جزو برنامه‌های ما است که در صورت تخصیص اعتبار مالی لازم انجام می‌شوند.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: فرودگاه آبادان
:
:
:
آخرین اخبار