تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۱۳۱۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد:
تشکیل شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی در خوزستان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تشکیل شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خبر داد
خوزنیوز: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تشکیل شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ هوشمند صفائی در حاشیه هشتمین نشست شورای هماهنگی مدیران کل حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اظهار کرد: شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خوزستان تشکیل می‌شود.

این مسئول افزود: بخشنامه تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با امضای علی ربیعی وزیر کار به تمام سازمان‌ها، صندوق‌ها و بانک‌های تابعه ابلاغ شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، هدف از تشکیل این شورا را فراهم کردن زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و آگاهی، ارتقای کیفی روابط عمومی ها و ایجاد هماهنگی و انسجام فعالیت‌های آنان، ایجاد زمینه همفکری، مشارکت و بهره گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها، ارتقای کارآمدی و هم افزایی روابط عمومی دستگاه‌ها برای تحکیم ارتباط میان دولت و مردم و نیز کمک به تحقق اهداف توسعه وزارت و کشور از طریق جلب مشارکت و فرهنگ سازی و نیز تدوین برنامه روابط عمومی‌های مجموعه برشمرد.

صفائی تاکید کرد: برنامه‌های مصوب شورای هماهنگی روابط عمومی‌های زیر مجموع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برای تمام مدیران زیرمجموعه لازم‌الاجرا خواهد بود.

وی با تاکید بر ضرورت شایسته سالاری در واگذاری مسئولیت‌ها تصریح کرد: انتصاب‌های دستگاه‌ها سلیقه‌ای، رابطه‌ای و سفارشی نباشد، بهترین همکاران برای واگذاری مسئولیت‌ها به وزارت خانه معرفی شوند.

صفائی در پایان، خواستار تشکیل یک کمیته در استان برای کمک به ارتقاء و پیشرفت همکاران و حاکمیت شایسته سالاری شد.
:
:
:
آخرین اخبار