تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۱۳۱۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تفاهم نامه همکاري بين دانشگاه صنعتی بهبهان و شرکت پالايش گاز بیدبلند
دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان و شرکت پالایش گاز بیدبلند در راستای گسترس همکاری های علمی،پژوهشی و آموزشی تفاهم نامه امضا کردند
خوزنیوز: دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان و شرکت پالایش گاز بیدبلند در راستای گسترس همکاری های علمی،پژوهشی و آموزشی تفاهم نامه امضا کردند.

به گزارش خوزنیوز؛ این تفاهم نامه به منظور استفاده بهینه از امکانات و توانمندی های علمی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در جهت رفع نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی شرکت پالایش گاز بیدبلند در زمینه های پژوهش و فناوری منعقد گردید.

دکتر سید نژاد رئیس دانشگاه صنعتی بهبهان انعقاد این تفاهم نامه را قدمی در جهت پیشرفت توسعه و کاربردی کردن علم در صنعت دانست و گفت: برخورداری از صنایع کارآمد و پیشرفته در این راستا از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی انعقاد این تفاهم نامه را فرصتی دانست که پتانسیل های خوب علمی که در بین فارغ التحصیلان و دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه وجود دارد را به سمت عملیاتی شدن پیش می برد.

شایان ذکر است؛ در قالب این تفاهم نامه که در 8 ماده تدارک ديده شده است و به امضای دکتر سید نژاد رئیس دانشگاه و محمد محمد نژاد مطلق رئیس پژوهش و فناوری پالایشگاه بیدبلند رسید، طرح های پژوهشی و پایان نامه های تحصیلی بر اساس طرح های تعریف شده مشترک انجام میشود.

همچنین اساتید و دانشجویان دانشگاه نیز میتوانند از سایت و دفاتر این پالایشگاه بازدید و به انجام تحقیقات و فرصت های مطالعاتی بپردازند.

بر اساس این تفاهم نامه پالایشگاه هم باید زمینه انجام طرح های مطالعاتی و تحقیقاتی در موضوع های مورد توافق را فراهم کند. ضمن اینکه چنانچه طرح های پژوهشی و برنامه های آموزشی منجر به تولید دانش فنی و یا یک دستاورد علمی و یا یک اختراع شود، نتایج حاصله به طرفین تعلق دارد.
:
:
:
آخرین اخبار