تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۱۱۳۱۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده ویژه آبادان:
تجهیزات راهیان نور زودتر از سال‌های گذشته آماده می‌شود
زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا حداقل کاری است که بر نسل اول و دوم و متصل کردن آنان به جوانان واجب است
فرمانده ویژه آبادان گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا حداقل کاری است که بر نسل اول و دوم و متصل کردن آنان به جوانان واجب است.

عزیزالله شهبازی در جلسه  ستاد راهیان نور و ساماندهی یادمان‌های شهدا در آبادان که امروز(21 دی ماه) در آبادان برگزار شد، با اشاره به استقرار سه یادمان شهدای شرق کارون، شهید محمدجواد تندگویان و یادمان والفجر 8 در محدوده شهرستان آبادان، اظهار کرد: با توجه به تاکید استاندار خوزستان بر لزوم سامان‌دهی یادمان‌های شهدا و آماده‌سازی مناطق عملیاتی به ویژه در مرزها که میزبان راهیان نور هستند، تمهیدات و تجهیزات لازم برای بازدید راهیان نور و مهمانان نوروزی زودتر از سال‌های گذشته آماده خواهد شد.

وی با اشاره به حجم بسیار بالای تردد در زمان حضور کاروان‌های راهیان نور و همزمانی آن با سفرهای نوروزی ادامه داد: خوشبختانه در این سال‌ها و در هنگام سفر کاروان‌های راهیان نور و سفرهای نوروزی، حادثه تلخی در شهرستان آبادان پیش نیامده و این برگرفته از هماهنگی و اتحاد و وحدت بین تمامی ارگان‌های اجرایی بوده است.

فرمانده ویژه آبادان با تاکید بر لزوم توجه به رویکرد اقتصادی این سفرها گفت: تدابیر و پیشنهادات لازم در حوزه اقتصادی در نظر گرفته شده است که امیدواریم تحولی شگرف در این زمینه برای شهرستان آبادان شاهد باشیم.

وی با بیان این که نباید بین نسل جوان و شهدا گسستگی ایجاد شود، عنوان کرد: اگر میزبانی از بازدیدکنندگان یادمان‌های شهدا در آبادان به خوبی انجام شود، موجب سربلندی استان خوزستان و شهرستان آبادان خواهد بود که تاکنون این‌گونه نیز بوده است. همچنین زنده نگه‌داشتن یاد شهدا که در راه ثبات، اقتدار و پایداری کشور اسلامی، شربت شیرین شهادت را نوشیدند، کوچک‌ترین کاری است که می‌توانیم برای آنان انجام دهیم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: راهیان نور
:
:
:
آخرین اخبار