تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۱۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار حمیدیه تاکید کرد:
لزوم افزایش کارگاه‌های زودبازده در شهرستان حمیدیه
فرماندار حمیدیه بر لزوم افزایش کارگاه‌های زودبازده در شهرستان حمیدیه در آینده‌ای نزدیک تاکید کرد
فرماندار حمیدیه بر لزوم افزایش کارگاه‌های زودبازده در شهرستان حمیدیه در آینده‌ای نزدیک تاکید کرد.

فرماندار این شهرستان ظهر امروز به همراه جمعی از مسئولان از طرح توسعه و کاشت قارچ واقع در روستای شموس از توابع شهرستان حمیدیه بازدید کردند.

فرماندار شهرستان حمیدیه در این بازدید اظهار کرد: طرح‌های زودبازده، در راستای تاکید مقام معظم رهبری بر موضوع اقتصاد مقاومتی و مبتنی بر اصل 44 قانون اساسی و توسعه بخش خصوصی است.

جواد دغلاوی با اشاره به لزوم افزایش کارگاه‌های زودبازده در شهرستان حمیدیه در آینده‌ای نزدیک افزود: حمیدیه با بهره بردن از پتانسیل‌های بسیار بالا ظرفیت توسعه کارگاه‌های دامداری، پرورش قارچ خوراکی، مزارع کشاورزی و کشتارگاه‌های دام و مرغ را دارد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه دولت با نگاه مثبت، تاکید بر توسعه و گسترش تعاونی‌ها و کارگاه‌های تولیدی در کنار اقتصاد دولتی دارد.

دغلاوی خاطرنشان کرد: اکنون در کارگاه صنایع قارچ روستای شموس 10 نفر به طور مستقیم و 10 نفر غیرمستقیم مشغول به کار هستند که امید داریم در آینده بر این تعداد افزوده شود.

فرماندار حمیدیه با بیان اینکه برنامه ریزی برای توسعه کارگاه همراه با صادرات قارچ به خارج از استان و پیدا کردن بازارهای خارجی برای این محصول است تاکید کرد: با اعطای تسهیلات مناسب، صاحبان کارگاه را حمایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به تمام بخشداری‌های شهرستان ابلاغ شد که شرایط بحث وام مشارکتی به صورت گروهی را در مناطق خود پیگیری کنند.

دغلاوی در پایان یادآور شد: در راستای این طرح، دولت 80 درصد سرمایه‌گذاری اولیه به صورت وام را به‌منظور آغاز کارگروهی به متقاضیان پرداخت می‌کند و از طریق کسر از یارانه متقاضیان، مبلغ پرداختی را بازپس می‌گیرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار