تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۱۱۳۱۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی تیم استقلال خوزستان:
برگزاری اردوی استقلال خوزستان در کیش
تمرینات تیم استقلال خوزستان آغاز شد و به منظور ارتقاء سطح آمادگی بازیکنان درصدد هستیم اردوی آماده‌سازی و تمرینی در منطقه آزاد کیش برگزار کنیم
مربی تیم استقلال خوزستان گفت: تمرینات تیم استقلال خوزستان آغاز شد و به منظور ارتقاء سطح آمادگی بازیکنان درصدد هستیم اردوی آماده‌سازی و تمرینی در منطقه آزاد کیش برگزار کنیم.

سید سیروس نعمتی‌نژاد اظهار داشت:  تمرینات دو باره تیم  استقلال خوزستان پس از استراحتی کوتاه از 19 دی ماه آغاز شده و به منظور ارتقاء سطح آمادگی بازیکنان درصدد هستیم اردوی آماده‌سازی و تمرینی تیم را در منطقه آزاد کیش برگزار کنیم.

وی افزود: باخت در مقابل پرسپولیس به نوعی برای تیم شوک بود ولی توانستیم در این فاصله زمانی ریکاوری خوبی داشته باشیم، آینده  تیم استقلال خوزستان را خوب و درخشان پیش‌بینی می‌کنم.

مربی تیم استقلال خوزستان در خصوص غیبت دخسوس و کعبی در تمرینات بیان کرد: دخسوس روز گذشته در تمرینات حاضر شد و توانست ریکاوری خوبی انجام دهد ولی عقیل کعبی به دلیل مشکلی که داشت نتوانست در تمرینات حضور یابد.

وی با اشاره به اینکه در مسابقات با بهترین تیم‌های کشور بازی کردیم، گفت: با وجود این که در بازی با سپاهان باختیم ولی حق ما پیروزی بود، در بازی با پرسپولیس بازیکنان عملکرد خوبی از خود نشان ندادند به طوری که اگر 80 درصد عملکرد در بازی با سپاهان را مقابل پرسپولیس از خود نشان می‌دادیم قطعا تهران را با امتیاز ترک می‌کردیم.

نعمتی‌نژاد عنوان کرد: نمی‌پذیرم که استقلال خوزستان را با برق شیراز به مثال یک جرقه مقایسه کنند، ما بازیکنانمان را شناخته‌ایم و نسبت به توانایی‌های آنان آگاهی داریم به همین دلیل با توجه به بازیکنان مطمئن هستیم که نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.

وی افزود: استقلال خوزستان، سینگ را از سیاه‌جامگان و یک بازیکن دیگری از برزیل جذب کرده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار