تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۲۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:
برگزاری باشکوهتر برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور دانشگاهیان
پیروزی انقلاب اسلامی در ایران اتفاقی بی بدیل در تاریخ معاصر به شمار می‌آید که ایفاگر نقش تعیین کننده و تحولات اساسی در مسائل سیاسی جهان و منطقه بوده است
خوزنیوز: اولین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر در سال 94 در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در محل دفتر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر ایدنی در این جلسه بیان نمود: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران اتفاقی بی بدیل در تاریخ معاصر به شمار می‌آید که ایفاگر نقش تعیین کننده و تحولات اساسی در مسائل سیاسی جهان و منطقه بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: این اتفاق بزرگ، معادلات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استکبار را در تداوم سیاست سلطه و تقسیم استعماری جهان بر هم زد و با آگاهی‌های عمیقی که در میان ملت‌های مسلمان جهان بویژه در کشورهای اسلامی به  وجود آورد، زمینه تحولات ریشه دار و چشمگیری را فراهم کرد.

ایدنی حضور، همفکری و همکاری دانشگاهیان و نقش آفرینی و اثر بخشی آنان را در برگزاری هرچه باشکوهتر سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاثیرگذار دانست و افزود: برگزاری باشکوه برنامه ها و مراسم های مختلف دهه مبارک فجر به دلیل یادآوری برکات این ایام و اثری که اتفاقات آن روزها در مسیر تاریخ و زندگی مردم داشته، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: اگرچه ماهیت برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مردمی است، اما باید از تمام ظرفیت های سازمانی و اجرایی نیز در کنار مردم استفاده و بهره برد تا برنامه های قوی تر و جامع تری را برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرا کرد.

رئیس شورای عالی نظام پزشکی کشور در پایان ضمن بیان اینکه انتقال مفاهیم و دستاوردهای انقلاب به نسل آینده می تواند نقش مهمی در افزایش بصیرت و آگاهی جوانان در مواجهه با دسیسه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایفا کند، گفت: مراسم ها و جشن های مختلف شادمانی در این ایام می بایست همراه با ذکر فلسفه انقلاب و بیان دلایل پایدار شدن پیروزی به وسیله گسترش ریشه‌های عقیدتی باشد که قطعاً در این صورت اثر گذاری برنامه ها بیشتر خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار