تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۱۳۲۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازیکن خارجی فولاد در انتظار انجام تست پزشکی
پزشک تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید بازیکن خارجی فولاد هنوز تست‌های پزشکی را انجام نداده و پیگیر کارهای او هستند تا پس از آن با فولاد قرارداد ببندد
پزشک تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید بازیکن خارجی فولاد هنوز تست‌های پزشکی را انجام نداده و پیگیر کارهای او هستند تا پس از آن با فولاد قرارداد ببندد.

اکبر مرادی درباره وضعیت بازیکنان فولاد در نیم‌فصل لیگ‌ برتر گفت: بعضی از بازیکنان مصدوم تیم از بند مصدومیت رها شده‌اند اما بازیکنی مانند امید خالدی و یوسف وکیا هنوز مصدوم هستند. اکبر ایمانی از دیروز در تمرینات شرکت کرد اما امید خالدی هنوز مراحل مداوای خود را سپری می‌کند. یوسف وکیا هم که پس از سال 94 به میادین پا می‌گذارد.

پزشک این تیم در مورد وضعیت بازیکنان جدید فولاد اظهار کرد: بایرامی مشکلی ندارد اما کوئه‌ماها، بازیکن خارجی مدنظر فولاد منتظر انجام تست‌های پزشکی است تا قراردادش را با فولاد منعقد کند. کارهای او را هم پیگیری می‌کنم تا سریع‌تر انجام شود. البته او در تمرینات شرکت می‌کند.

وی همچنین در مورد بازگشت اسکوچیچ به اهواز و حضور در تمرینات افزود: اسکوچیچ به دلیل مشکلی که پاسپورتش داشت یک روز دیرتر به تمرینات اضافه می‌شود. او پس از رفتن به کرواسی، پاسپورتش را عوض کرد و همین، دلیل تاخیر او است.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار