تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۱۳۲۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامشیر خبر داد:
تاسیس مدرسه اختلالات یادگیری در رامشیر
فرماندار رامشیر در جلسه شورا ی آموزش و پرورش شهرستان از تاسیس مدرسه اختلالات یادگیری در این شهرستان خبر داد
خوزنیوز: فرماندار رامشیر از تاسیس مدرسه اختلالات یادگیری در شهرستان خبر داد و گفت: خانواده هایی که دارای دانش آموزانی هستند که ضعف پایه دارند می توانند از هفته آینده با مراجعه به مدرسه الغدیر دانش آموزان خود را ثبت نام کنند.

به گزارش خوزنیوز؛ نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست فرماندار و با حضور اعضای مرتبط روز سه شنبه در سالن جلسات فرمانداری رامشیر برگزار شد.

سعید فیوضی فرماندار رامشیر در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان از تاسیس مدرسه اختلالات یادگیری در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به ضعف پایه برخی از دانش آموزان این مدرسه در شهرستان راه اندازی شد و خانواده هایی که دارای دانش آموزانی هستند که ضعف پایه یا اختلالات یادگیری (خواندن ، نوشتن  و ریاضی) دارند، می توانند از هفته آینده با مراجعه به مدرسه الغدیر دانش آموزان خود را ثبت نام کنند.

سعید فیوضی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آموزش و پرورش همیشه در برگزاری انتخابات همکاری خوبی داشته و امیدواریم در این دوره نیز با همکاری آموزش و پرورش و سایر دستگاههای اجرایی انتخابات خوب و شایسته ای در شهرستان برگزار کنیم.

وی همچنین در ادامه به برگزاری جشن ها و برنامه های ویژه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  اشاره کرد و تاکید کرد: برنامه های امسال باید پرمحتوا و جذاب تر از سال های قبل برگزار شوند تا با ایجاد شور و نشاط در مردم زمینه را برای حضور حداکثری در انتخابات فراهم نماییم.

علی عساکره مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز دراین جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای انسداد بیسوادی در شهرستان ارائه نمود و اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته 170کلاس سواد آموزی،27 کلاس دوره انتقال و 10 کلاس دوره تحکیم تشکیل شده اند و از حجم ابلاغی صورت گرفته  75 درصد دوره سوادآموزی و 105 درصد دوره انتقال و صد در صد دوره تحکیم تحت پوشش این دوره ها قرار گرفتند.
:
:
:
آخرین اخبار