تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۱۳۳۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان:
مسئولان در انتخابات اصل بی‌طرفی را رعایت کنند
فرماندار شادگان برلزوم رعایت اصل بی‌طرفی مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی شهرستان تاکید کرد
فرماندار شادگان برلزوم رعایت اصل بی‌طرفی مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی شهرستان تاکید کرد.

جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست فرماندار شادگان و با حضور امام جمعه شهرستان و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان با هدف هماهنگی برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری عصر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

بهروز فرج اللهی در این جلسه با اشاره به اهمیت انتخابات هفتم اسفندماه سال جاری، اظهار کرد: طبق جدول برنامه‌ریزی شده توسط وزارت کشور فرایند انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شادگان با تشکیل هیئت نظارت، هیئت اجرایی، ثبت نام از داوطلبان و بررسی صلاحیت‌های داوطلبان در هیئت اجرائی صورت پذیرفته است.

وی اضافه کرد: آمادگی لازم در ستاد انتخابات فرمانداری شادگان برای برگزاری پنجمین دوره انتخابات خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ایجاد شده است.

رئیس شورای اداری شادگان در ادامه بر لزوم رعایت اصل بی‌طرفی مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید کرد و گفت: مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان به هیچ عنوان نباید از داوطلبان نمایندگی در انتخابات جانبداری و حمایت کنند.

فرج‌اللهی تصریح کرد: در صورت مشاهده این گونه اقدامات برابر قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

فرماندار شادگان در پایان خاطرنشان کرد: حدود 120 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات امسال در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

جمعیت حائز شرایط رای در شهرستان شادگان بیش از 105 هزار و 960 نفر، واجدین شرایط شرکت در انتخابات و تعداد رای اولی‌ها را 4 هزار و 842 این شهرستان را شامل می‌شود و بیش از 160 هزار نفر جمعیت دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار