تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۱۳۳۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس اداره راه و شهرسازی امیدیه خبر داد:
آغاز محوطه سازی طرح 60 هکتاری مسکن مهر امیدیه
رییس اداره راه و شهرسازی امیدیه از آغاز گام نخست طرح جدول گذاری،کفپوش گذاری، معبر سازی و روسازی آسفالت طرح 60 هکتاری مسکن مهر این شهرستان با سه میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد
رییس اداره راه و شهرسازی امیدیه از آغاز گام نخست طرح جدول گذاری،کفپوش گذاری، معبر سازی و روسازی آسفالت طرح 60 هکتاری مسکن مهر این شهرستان با سه میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

رضا شیخ پور روز سه شنبه اظهار کرد:برای اجرای این پروژه تفاهمنامه ای میان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و شهرداری امیدیه منعقد شده که بر اساس آن اجرای 20 هکتار این طرح تا پایان سال در دستور کار قرار گرفت.

رییس اداره راه و شهرسازی امیدیه از خدمات دهی به ساکنان 600 واحد مسکن مهر در این منطقه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بخشی از مالکان دراین منازل مستقر شده اند نیاز است خدمات مطلوبی نیز به آنها ارائه شود تا دسترسی شهروندان به معابر اصلی به سهولت انجام گیرد.

وی شرایط آب و هوایی و مشکلاتی که به دلیلی بارندگی در این مناطق ایجاد می شود را یکی از دلایل اصلی تاخیر در اجرای پروژه ها دانست.

شیخ پور بیان کرد: پس از اجرای گام نخست این طرح 60 هکتاری در صورت سکونت سایر شهروندان در این منازل گام دوم خدمات رسانی نیز آغاز خواهد شد.

وی به انجام زیرسازی این طرح در تابستان امسال اشاره کرد و گفت: به منظور آماده کردن شرایط لازم برای اجرای این طرح اداره راه و شهرسازی امیدیه با همکاری شرکت ملی بهره برداری نفت و گاز آغاجاری زیرسازی لازم از قبیل احداث دو دستگاه پل، خاک برداری، لجن برداری، ماکادوم ریزی و مخروط ریزی انجام شد.

رییس اداره راه و شهرسازی امیدیه ادامه داد: اعتبار این زیرسازی حدود هفت میلیارد و 500 میلیون ریال پیش بینی شده بود که با صرفه جویی انجام شده به مبلغ یک میلیارد و 370 میلیون ریال به پایان رسید.

واحدهای مسکن مهر شهرستان امیدیه دز جنوی شرق خوزستان در سایت های 55، 35 و 4.5و 60 هکتاری ساخته می شوند که سایت های 55، 4.5و 35 در جاده امیدیه ـ ماهشهر و سایت 60 هکتاری در جاده فرودگاه امیدیه واقع شده اند. واحدهای مسکن مهر این شهرستان به صورت دو طبقه و چهار واحده و در متراژ 88 تا 110 متر به صورت سنتی، نیمه صنعتی و صنعتی ساخته شده اند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار