تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۱۳۳۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار دزفول خبر داد:
اختصاص 200 میلیارد به پروژه تقاطع غیرهمسطح فتح‌المبین دزفول
شهردار دزفول از اختصاص 200 میلیارد ریال به پروژه تقاطع غیرهمسطح فتح‌المبین این شهر خبر داد
شهردار دزفول از اختصاص 200 میلیارد ریال به پروژه تقاطع غیرهمسطح فتح‌المبین این شهر خبر داد.

محمدرضا کرمی‌نژاد امروز اظهار کرد: با مساعد شدن وضعیت جوی و پایان یافتن نصب پایه‌های اصلی تقاطع غیرهمسطح فتح المبین، کار بتن‌ریزی پارت اول این پروژه در حجم 550 متر مکعب به طول 45 متر و عرض 12 متر و 20 سانتیمتر انجام شد.

وی گفت: بتن‌ریزی این پروژه در ارتفاع سه تا هفت و نیم متری سطح زمین انجام شد و با توجه به روند پیشرفت پروژه پیش بینی می‌شود بخش دوم بتن ریزی طی 20 روز آینده در حجم 460 متر مکعب، به طول 40 متر در ارتفاع هفت و نیم تا هشت و نیم متری سطح زمین انجام شود.

شهردار دزفول با برشمردن برخی مشکلات سد راه سرعت گرفتن بیشتر روند تکمیل این پروژه بزرگ افزود: تاخیر چند ماهه در رسیدن لوازم خارجی مربوط به این پروژه از جمله دلایل اصلی تاخیر در ساخت این پروژه  بوده است.

کرمی‌نژاد اضافه کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه حدود 30 درصد است که تلاش می‌کنیم با سرعت بیشتری به تکمیل این تقاطع غیرهمسطح نزدیک شویم.

این مسئول تصریح کرد: اعتبار کلی این پروژه 200 میلیارد ریال بوده و شرکت «بهران ترافیک» به عنوان دستگاه نظارت، وظیفه نظارت بر روند ساخت و تکمیل این پروژه را به عهده دارد.

شهردار دزفول در پایان، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و شکیبایی مردم فهیم دزفول خصوصا همشهریان ساکن در محله‌های اطراف این پروژه خاطرنشان کرد: به منظور عدم ایجاد مزاحمت‌های بیشتر برای شهروندان و تسهیل تردد، چندین مسیر جایگزین برای عبور و مرور همشهریان در اطراف این پروژه در نظر گرفته شده است.

پروژه غیرهمسطح میدان فتح المبین با کارفرمایی شهرداری دزفول، توسط شرکت «ماگما» در حال اجراست و بزرگترین پروژه تقاطع غیرهمسطح شمال استان خوزستان است که با بهره‌برداری از آن مشکلات و گره‌های ترافیکی این منطقه رفع خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار