تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۱۳۳۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خبر داد:
فسخ قرارداد 4 بازیکن/ اعضای کمیته فنی نفت مسجدسلیمان منصوب شدند
سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از فسخ قرارداد چهار بازیکن این تیم خبر داد
سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از فسخ قرارداد چهار بازیکن این تیم خبر داد.

حسین فرجی امروز از آخرین تحولات تیم نفت مسجدسلیمان در نیم فصل رقابت‌های لیگ دسته اول خبر داد و اظهار کرد: با تصمیم کادر فنی، چهار بازیکن از لیست نفت مسجدسلیمان خارج شدند.

وی ادامه داد: بر همین اساس، حامد محمودی، علی گودرزی، محمدهادی یعقوبی و مسعود کیامرثی بازیکنانی بودند که قراردادشان با باشگاه نفت فسخ شد.

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: در حال مذاکره و رایزنی با بازیکنان جدید و توانمندی در پست‌های هافبک و مهاجم هستیم که به‌زودی پس از عقد قرارداد به تیم اضافه خواهند شد.

فرجی افزود: در مدت تعطیلات نیم فصل دو بازی تدارکاتی انجام داده‌ایم، ابتدا در شهر دزفول به مصاف تیم آلومینیوم اراک رفتیم که این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و همچنین در اهواز در مقابل تیم امید نفت اهواز با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدیم.

وی از تکمیل لیست تیم نفت مسجدسلیمان تا پایان وقت 29 دی‌ماه جاری و پایان فصل نقل و انتقالات نیم فصل خبر داد‌ و عنوان کرد: در حال حاضر نیز در شهر اهواز اردویی برگزار کرده‌ و امروز نیز این شهر را برای دیدار فردا مقابل صنعت نفت به مقصد آبادان ترک خواهیم کرد.

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: همچنین از تعیین اعضای کمیته فنی باشگاه نفت مسجدسلیمان و خبر داد و یادآور شد: مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با صدور احکامی، اعضای کمیته فنی تیم‌های فوتبال این باشگاه را منصوب کرد.

این مسئول گفت: عبدالله ویسی، بهروز مکوندی، جهانبخش داراب‌پور، داریوش یزدی و ناصر مطلق به عنوان اعضای کمیته فنی تیم‌های فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان در سال 95- 94 برگزیده شدند.

فرجی در پایان خاطرنشان کرد: تیم از شرایط خوبی برخوردار است و بازیکنان و کارد فنی مهیای دیدار فردا در آبادان هستند تا ضمن اجرای یک مصاف تماشاگرپسند، دست پر به خانه بازگردیم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: نفت مسجدسلیمان
:
:
:
آخرین اخبار