تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۱۳۳۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر توزیع برق دزفول خبر داد:
اضافه کردن 5 هزار خانوار جدید به مشترکین برق دزفول
مدیر توزیع برق دزفول از اضافه کردن 5 هزار خانوار جدید به مشترکین برق در شش ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد
خوزنیوز: مدیر توزیع برق دزفول از اضافه کردن 5 هزار خانوار جدید به مشترکین برق در شش ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

محسن نمازی‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران از تامین برق پنج هزار خانوار دزفولی خبر داد و اظهار کرد: برای تامین تقاضای این تعداد خانوار تمهیدات زیادی انجام گرفته که از جمله آن می‌توان به احداث 17 هزار متر شبکه توزیع برق و نصب 34 دستگاه ترانس با صرف بیش از 20 میلیارد ریال اشاره کرد.

وی افزود: از این مقدار شبکه و تعداد ترانس به بهره برداری رسیده بیش از 9 هزار متر شبکه و 22 دستگاه ترانس مربوط به طرح‌های احداث و توسعه شهری بوده و بیش از هفت هزار متر شبکه و 12 دستگاه ترانس آن نیز سهم احداث و توسعه روستایی است.

مدیر توزیع برق دزفول در رابطه با اجرای پروژه‌های کاهش تلفات انرژی در روستاها و مناطق واقع در حومه دزفول با هدف جمع آوری برق های غیرمجاز، کاهش سرقت شبکه و تعویض بخش‌های فرسوده گزارش داد و گفت: 31 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه تعویض بیش از 77 هزار متر سیم مسی به کابل خودنگهدار در این مناطق اختصاص داده شده که تاکنون 31 هزار متر آن اجرا و به بهره برداری رسیده و بیش از 45 هزار متر دیگر نیز در حال اجراست.

نمازی‌فر ضمن اینکه به اصلاح شبکه توزیع برق شهری و روستایی با تعویض و تعمیر 3 هزار و 600 متر شبکه و 12 دستگاه ترانس هم اشاره داشت، در خصوص اصلاح شبکه روشنایی معابر این شهر نیز گفت: میزان نصب، تعمیر و تعویض چراغ‌های روشنایی را در مجموع یک‌هزار و 600 دستگاه چراغ لاک‌پشتی 70، 150 و 250 وات در نیمه نخست امسال اعلام کرد.

سی و یکمین شهر بزرگ کشور با داشتن بیش از 400 هزار نفر جمعیت و هشت شهر اقماری، 140 هزار مشترک برق در بخش‌های مختلف خانگی، کشاورزی، صنعتی و سایر مصارف دارد.
برچسب ها: دزفول
:
:
:
آخرین اخبار