تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۱۳۳۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گفتگو با پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
دکتر نسترن فرهادی اظهار کرد: من در پروسه ادامه تحصیل، وارد فعالیتهای پژوهشی شدم و هرچه بیشتر در این مسیر پیش میروم، انگیزه بیشتری پیدا می کنم
گفتگو با پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهوازخوزنیوز: دکتر نسترن فرهادی، استادیار و عضو هیئت علمی گروه رادیولوژی فک و صورت دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 93 انتخاب شد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر نسترن فرهادی اظهار کرد: من در پروسه ادامه تحصیل، وارد فعالیتهای پژوهشی شدم و هرچه بیشتر در این مسیر پیش میروم، انگیزه بیشتری پیدا می کنم.

در ادامه گفت و گو با دکتر نسترن فرهادی، پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز را می خوانید:

لطفاً خودتان را معرفی کنید ؟
من دکتر نسترن فرهادی 31 ساله، دکترای تخصصی دهان، فک و صورت و عضو هیئت علمی گروه رادیولوژی فک و صورت دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هستم.
 
دلیل انتخاب شما به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز چیست؟
بر اساس کارنامه پژوهشی، تعداد مقالات، پوستر ها، شرکت در سخنرانی ها، همایش ها و درج چند مقاله ایندکس شده در ژورنالهای خارجی به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه انتخاب شدم.
 
محور اصلی مقالات مورد پژوهش شما در چه رابطه ای بوده است؟
در زمینه رادیولوژی فک و صورت دیجیتال رادیوگرافی (CBCT)
 
دلیل اصلی شما برای انتخاب این موضوع جهت انجام پژوهش چیست؟
به جهت اینکه موضوع انتخابی، مرتبط با رشته تحصیلی من است و علاقه ای که نسبت به این موضوع  و کار کردن با تکنولوژی های جدید دارم.
 
شما تا کنون چندتا مقاله ارائه داده اید؟
28 مقاله
 
در انجام پژوهش ها با چه مشکلاتی روبرو شدید؟

در کل بخش عمده مربوط به بودجه است، ولی در خصوص پژوهش هایی که من انجام دادم به دلیل اینکه بیشتر به صورت آزمایشگاهی بودند، درگیر مشکلات خاصی نبودم.

نقش تحصیلات عالی شما در امر پژوهش چیست؟
من در پروسه ادامه تحصیل، وارد فعالیتهای پژوهشی شدم و اگر ادامه تحصیل نمیدادم هیچوقت وارد این مسیر نمیشدم و هرچه بیشتر در این مسیر پیش میروم، انگیزه بیشتری برای ادامه کار پیدا می کنم.
 
شما تمایل به ادامه فعالیت های پژوهشی خود با توجه به فعالیت های بالینی و درمانی خود دارید؟
بله، من به پژوهش خیلی علاقه دارم و دوست دارم فعالیت های بیشتری در این زمینه داشته باشم و تمایل دارم هم در رشته تحصیلی خودم و هم در رشته پژوهش در آموزش کارهای پژوهشی خودم را ادامه بدهم.
 
چگونه افراد می توانند وارد فعالیت های پژوهشی شوند؟
کسب اطلاعات در زمینه انجام پژوهش، نوشتن مقالات، شرکت در کارگاههای مختلف و ارتباط با پژوهشگرانی که در این زمینه تبحر و تجربه کافی دارند، از جمله مهارتهایی است که باید در ابتدای ورود به حیطه پژوهش کسب شود.
 
ضمن تشكر از وقتي كه در اختيار ما قرار داديد، در پايان اگر صحبت خاصي داريد، بفرماييد.
تشکر میکنم از معاونت پژوهشی دانشگاه به خاطر حمایت های زیادی که در این راستا از پژوهشگران دارند و فکر میکنم دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این زمینه بسیار قوی عمل میکند و این که برگزاری مراسمات انتخاب پژوهشگر برتر، باعث ایجاد پل ارتباطی بین پژوهشگران جوان و پژوهشگران با تجربه تر شده است.
:
:
:
آخرین اخبار