تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۱۱۳۳۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یعقوبی:
بختیاری‌زاده لیستی برای جذب بازیکن نداده است
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز می‌گوید هنوز لیستی برای جذب بازیکن از سوی بختیاری‌زاده دریافت نکرده است
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز می‌گوید هنوز لیستی برای جذب بازیکن از سوی بختیاری‌زاده دریافت نکرده است.

کارون یعقوبی درباره عملکرد این باشگاه در بازار نقل و انتقالات نیم‌فصل، اظهارکرد: برای جذب بازیکن هنوز لیستی از سوی بختیاری‌زاده به دست من نرسیده است. بختیاری‌زاده فقط پست‌هایی که نیاز به بازیکن داریم را به من اعلام کرده است و ما هم در این راستا در پست‌های مورد نظر او در حال جذب بازیکن هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بختیاری‌زاده انتخاب بازیکن را بر عهده شما گذاشته است؟ گفت: این کار با هماهنگی من و کادر فنی در حال انجام است و در دو سه پست از جمله دفاع و هافبک، چند بازیکن خوزستانی جذب کرده‌ایم و با تعدادی هم در حال صحبت هستیم تا در تمرینات ما شرکت کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز بیان ‌کرد: رویکردمان در نیم‌فصل دوم این است که با جذب بازیکنان خوزستانی، با یک تیم جوان و بومی در مسابقات شرکت کنیم.

وی در ادامه به اضافه شدن نفراتی به کادر فنی این تیم اشاره کرد و گفت: آقای ابن‌قاسم به عنوان مربی دروازه‌بانان و رحیم حلفی به عنوان کمک مربی به کادر فنی اضافه شده‌اند. به احتمال بسیار هم حسن سالمی به عنوان مدیر فنی تیم، مشغول به فعالیت می‌شود.

یعقوبی خاطرنشان‌کرد: در چند بازی اخیر به جوانان‌مان اعتماد کردیم و بهتر هم نتیجه گرفتیم و در ادامه هم همین سیاست را پیش می‌بریم و ان‌شاءالله که جواب دهد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود آغاز تمرینات تیم، بختیاری‌زاده چند روز غایب بوده است؟ عنوان‌ کرد: ما در حال بررسی گزینه‌هایی برای اضافه شدن به کادر فنی بودیم. ما برای کمک به بختیاری‌زاده می‌خواستیم کادر فنی تکمیل شود و بعد تمرینات آغاز شود. البته تیم‌مان یکی دو جلسه به دلیل بارندگی در سالن تمرین کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: بختیاری‌زاده همچنان سرمربی تیم است و من اصلا تاکنون با کسی برای هدایت تیم صحبت نکرده‌ام.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: استقلال اهواز
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
0
0
تیم استقلال اهواز مقتدر و پر صلابت در سایتها!!!!!
:
:
:
آخرین اخبار