تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۱۱۳۴۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزئیات برگزاری 2 همایش ملی در دانشگاه آزاد اهواز
دو همایش ملی "روانشناسی و خانواده" و "اطلاعات، ارتباطات، مردم و جامعه" بهمن و اسفند امسال در دانشگاه آزاد اسلامی اهواز برگزار می‌شود
دو همایش ملی "روانشناسی و خانواده" و "اطلاعات، ارتباطات، مردم و جامعه" بهمن و اسفند امسال در دانشگاه آزاد اسلامی اهواز برگزار می‌شود.

اولین همایش ملی روانشناسی و خانواده 28 بهمن‌ماه در 17 محو برگزار خواهد شد.

"خانواده، سبک زندگی و راهکارهای ارتقاء کیفیت آن"، "خانواده و پیشگیری از آسیب‌های روان‌شناختی"، "خانواده و چالش‌های پیش رو در هزاره سوم"، "خانواده، فرزندآوری و فرزندپروری"، "خانواده و کودکان استثنایی"، "خانواده و فرهنگ بومی"، "خانواده و سیاست"، "خانواده، مذهب و سلامت روانی انسان"، "خانواده و اقتصاد مقاومتی"، "خانواده و حقوق اساسی آن"، "خانواده و راهکارهای مقابله با آسیب‌های فضای مجازی برای فرزندان"، "خانواده و راهکارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی ماهواره برای فرزندان"، "خانواده و رسانه"، "خانواده و راهکارهای پیشگیری از اعتیاد فرزندان"، "خانواده و تعلیم و تربیت"، "ارتباط شغل با خانواده" و "معیارهای ازدواج و تشکیل خانواده در اسلام" محورهای این همایش هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند تا 30 دی‌ماه مقالات خود را به نشانی اینترنتی www.psfa2016.ir ارسال کنند؛ برگزاری سه کارگاه علمی با عناوین روش‌های آماری پیشرفته در پژوهش‌های روانشناسی و مشاوره، زوج‌درمانی و رویکرد سیستمی به خانواده در حاشیه این همایش از برنامه‌های جنبی آن اعلام شده است.

همچنین اولین همایش ملی اطلاعات، ارتباطات، مردم 12 اسفند 94 در سه محور اطلاعات، ارتباطات و مردم و جامعه اطلاعاتی برگزار خواهد شد. مهلت ارسال مقالات در این همایش نیز 30 دی‌ماه تعیین شده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ارسال مقالات و ثبت‌نام به نشانی اینترنتی www.icps2016.ir مراجعه کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار