تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۱۱۳۴۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه آبادان خبر داد:
تشکیل 7 کمیته ویژه اجرای برنامه‌های دهه فجر در آبادان
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان از تشکیل هفت کمیته مختلف برای اجرای برنامه‌های پیش بینی شده ایام دهه فجر در این شهر خبر داد
تشکیل 7 کمیته ویژه اجرای برنامه‌های دهه فجر در آبادانمعاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان از تشکیل هفت کمیته مختلف برای اجرای برنامه‌های پیش بینی شده ایام دهه فجر در این شهر خبر داد.

عزیزاله شهبازی ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی این کمیته‌ها را شامل فرهنگی و اطلاع رسانی، تبلیغات، پشتیبانی، عشایری، بانوان، ورزش، نیروهای نظامی و انتظامی عنوان کرد و گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب که برای زنده نگه داشتن شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شربت شهادت نوشیدند، امری ضروری است.

وی با اشاره به گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: یاد حماسه‌ها و خاطرات دوران انقلاب و دفاع مقدس که بلافاصله پس از پیروزی انقلاب رخ داد در ایام دهه فجر در اذهان زنده می‌شود.

فرماندار ویژه آبادان بر لزوم آمادگی برای برگزاری جشن‌های مردمی پیروزی انقلاب در آستانه بهمن ماه اظهار کرد: مردمی بودن آئین‌ها و جشن‌های انقلابی از‌‌ همان روزهای نخست مد نظر بوده و برای این منظور هر کسی باید وظیفه‌اش را برای هماهنگی و اجرای مناسب برنامه‌ها به انجام برساند.

شهبازی تصریح کرد: مردم با حضور پرشور خود در آئین‌های مناسبتی ایام دهه فجر و به خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت و همراهی خود را از دولت برخاسته از رأی و نظر خود به تمام جهان اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال امام جمعه آبادان مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان را عهده دار شده است، آن را نشانهٔ اهمیت این شورا و نقشی عنوان کرد که در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات برای نظام جمهوری اسلامی در شهر محوری آبادان دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: موضوعاتی که در آبادان وجود دارد به نحوی به کل کشور ارتباط پیدا می‌کند، هر چند که این موضوعات شکننده نیستند اما به شکلی است که تمامی مجموعه نظام به دنبال کمک برای حل آن‌ها هستند.

شهبازی با اشاره نامگذاری امسال تحت عنوان سال همدلی و هم زبانی ملت و دولت از سوی مقام معظم رهبری افزود: در زمان حاضر بارقه امیدی که نشأت گرفته از توصیه‌های مقام معظم رهبری و خدمات نظام است، در کل کشور ایجاد شده و حضور همه گیر و مشارکت عامه مردم در پای صندوق‌های رأی در هفتم اسفند ماه امسال وظیفه و مسئولیت دولت و دستگاه‌های مرتبط با آن را دو چندان کرده است.

وی بار دیگر با تاکید بر لزوم همراهی و همکاری تمامی اعضای ستاد دهه فجر در آبادان برای برگزاری پرشور‌تر آئین‌های خاص این ایام نسبت به سال‌های گذشته اظهار کرد: همکاری و مشارکت هماهنگی اعضای ستاد با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و توانشان سبب می‌شود تا زمینه مشارکت پرشور و نشاط مردم در برنامه‌های خاص دهه فجر و متعاقب آن در پای صندوق‌های رأی فراهم شود.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: تأکید ما بر آمادگی ۱۰۰ درصدی دستگاه‌های اجرایی شهر برای برگزاری انتخابات با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، امکانات و توانمندی‌های منطقه‌ای در جهت تأمین امنیت برای مردم و ایجاد شور و نشاط سیاسی و اجتماعی است.

شهبازی یادآور شد: نباید خدای ناکرده شائبه سوء طرفداری از یک فرد، جناح و یا جریان خاص در آبادان برای کسی مترتب شود زیرا به مشارکت حداکثری مردم آسیب می‌رساند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: در آبادان بیش از ۱۷۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند و نماینده‌ای که بخواهد در آبادان و در دور اول بالا بیاید بایستی حداقل ۵۰ هزار رأی داشته باشد.

شهبازی با بیان اینکه رسالت ما رسالتی سنگین است، افزود: تمامی توان خود را برای فراهم سازی زمینه‌های لازم برای حضور سالم و همراه با آرامش مردم در پای صندوق‌های رأی را به کار گرفته‌ایم.

وی اظهار کرد: تلاشمان در جهت برگزاری انتخابات سرنوشت ساز برای آبادان با بروز کمترین تخلف و یا نبودن واحدی از تخلف است به طور قطع دستیابی به این مهم همکاری و همراهی همگان را طلب می‌کند چرا که بدون این همراهی، توفیقی نصیب هیچ بخشی نمی‌شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار