تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۱۳۴۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار بندر هندیجان:
اعطای وام‌ ۱۰تا۲۰ میلیونی به جوانان در هندیجان
با همکاری بانک‌های ملی و تجارت وام‌های ۱۰تا ۲۰ میلیونی تعیین شده است که جوانان با درخواست این وام‌ها درصدد راه‌اندازی حرکتی شغلی برای خود باشند
فرماندار بندر هندیجان گفت: با همکاری بانک‌های ملی و تجارت وام‌های ۱۰تا ۲۰ میلیونی تعیین شده است که جوانان با درخواست این وام‌ها درصدد راه‌اندازی حرکتی شغلی برای خود باشند.

احمد جعفری‌نسب اظهار داشت: فاز دوم راه اندازی اسکله ماهیگیری این شهرستان شروع شده و پیشرفت بسیار خوبی را داشته است.

وی ادامه داد: وضعیت تجارت این شهرستان نسبت به سال‌های گذشته بسیار رونق پیدا کرده است که علاوه بر این در جهت تفریح شهروندان این شهرستان در حال احداث چند پارک تفریحی هستیم.

فرماندار شهرستان هندیجان با بیان اینکه بیشتر ساکنین این شهرستان مشغول به‌کار در زمینه ماهیگیری و کشاورزی هستند عنوان کرد: آمار بیکاری نسبت به دیگر شهرستان‌های خوزستان بسیار پایین بوده است اما در همین راستا بازاربزرگ پوشاک و مواد خوردنی افتتاح شده است که 60 نفر در این بازار مشغول به کار شدند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع ازدواج جوانان و اشتغال‌زایی آنها اشاره کرد و افزود: مسئله تشکیل خانواده یک موضوع اجتماعی بوده است و باید راه‌حلی پیدا شود که جوان پس از ازدواج هیچ‌گونه دغدغه‌ای برای برای اشتغال نداشته باشد.

جعفری‌نسب در ادامه از سامان‌دهی ماشین داران گمرک این شهرستان خبر داد و گفت: با همکاری بانک‌های ملی و تجارت  وام‌های 10 تا 20 میلیونی تعیین شده است که جوانان با درخواست این وام‌ها درسدد راه‌اندازی حرکتی شغلی برای خود باشند.

وی با تصریح بر اینکه این وام‌ها با بهره 14 درصد به علاقه‌مندان تحویل داده می‌شود، گفت: استقبال بسیار خوبی از این برنامه از سوی جوانان صورت گرفته است و امیدواریم با این حرکت بخش کوچکی از مشکل‌های جوانان برطرف شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار