تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۱۳۴۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: فلسفه‌ام استفاده از بازیکنان گمنام است
عبدالله ویسی درباره موفقیت‌هایش با استقلال خوزستان در لیگ برتر فو‌تبا‌ل، گفت: خو‌شبختا‌نه بستر برای کار در این تیم فراهم شده است. ما پارسال نتایج ضعیفی گرفته بودیم، اما مجموعه باشگاه پشت سر مربی ایستاد تا به اهداف بلند مدت برسیم
ویسی: فلسفه‌ام استفاده از بازیکنان گمنام استسرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان رمز موفقیت خود و تیمش را بازگو کرد.

عبدالله ویسی درباره موفقیت‌هایش با استقلال خوزستان در لیگ برتر فو‌تبا‌ل، گفت: خو‌شبختا‌نه بستر برای کار در این تیم فراهم شده است. ما پارسال نتایج ضعیفی گرفته بودیم، اما مجموعه باشگاه پشت سر مربی ایستاد تا به اهداف بلند مدت برسیم. سال اول که به لیگ برتر آمدیم بازیکنان باتجربه خوزستانی را آوردند تا تیم در لیگ بماند. در سال دوم به آنچه که می خواستیم نرسیدیم و در اواسط فصل تصمیم گرفتم تا تیم امسال را خوب بسازم.

* گل‌های خورده کم

وی همچنین گفت: هیات رییسه باشگاه پارسال می‌گفت اگر تیم در لیگ بماند و به پلی‌آف نرود، انگار قهرمان شده است، اما امسال که قهرمان نیم فصل شدیم حسابی از ما حمایت کردند. دفاع تیمی ما خیلی خوب است. ما نوع بازیمان را طوری تغییر دادیم که اول گل نخوریم و بعد به فکر گل زدن باشیم.

* فلسفه مربیگری

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ا‌دا‌مه‌ داد: فلسفه من استفاده از بازیکنان جویای نام و گمنام و یا بازیکنان طرد شده است. اکنون 21 نفر از بازیکنان تیم من از لیگ‌های پایین‌تر و یا استانی آمده‌اند. در مجموع امسال 140 بازیکن از لیگ‌های پایین‌تر به لیگ برتر تزریق شده‌اند. پول دادن به بازیکن هنر نیست، بلکه درست استفاده کردن از آن هنر است.

وی افزود: زمانی که بقیه مربیان در حال استراحت هستند، من در مالی به دنبال موسی یا در برزیل به دنبال خسوس هستم. خانواده‌ام هم این را پذیرفته‌اند.

* پدیده نیم فصل

ویسی همچنین گفت: بدون هیچ تردیدی می گویم تیم خودم که با هزینه‌های کم این نتایج خوب را گرفته، پدیده لیگ برتر است.

ویا‌دا‌مه‌ داد: به قهرمانی در لیگ برتر فکر نمی‌کنیم. بیشتر تلاش ما بر این است که تمرکز بازیکنان‌مان بر هم نخورد. ما می‌خواهیم مردم خوزستان را خوشحال کنیم، اما این که چطور این خوشحالی شکل بگیرد بحث دیگری است.

* شکست برابر پر‌سپولیس

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره باخت تیمش برابر پر‌سپولیس در بازی برگشت هم گفت: در آن بازی اصلا خوب نبودیم. تمرکز بازیکنانم جای دیگری بود و به فکر ظاهر و موی خود بودند. بازیکنانم در آن بازی انگار در آینه بودند! شاید خودم هم خیلی تمرکز نداشتم.

وی درباره شایعه اختلافش با سیف اللهی، بازیکن جوان تیمش نیز گفت: اختلافی نیست. مساله این است که وقتی بازیکنی سه اخطاره و محروم می‌شود از ترکیب بیرون گذاشته می‌شود و برای بازگشت به ترکیب باید بیشتر تلاش کند. در همین زمان مثلث خط حمله ما خیلی خوب کار کرد.

سرمربی با اخلاق استقلال خوزستان درباره مسائل اخلاقی در فو‌تبا‌ل هم گفت: ما ورزشی‌ها الگوی جوانان هستیم. زشت است که اگر به فرض من با امیر قلعه‌نویی بحثی دارم، آن را به دادگاه بکشانم. حداقل بهتر است اگر چنین اتفاقی هم می‌افتد به رسانه‌ها و رادیو و تلویزیون کشیده نشود.

* مصاحبه نکردن با رسانه‌ها

ویسی که در برنامه « ورزش و مردم» حاضر شده بود، در پایان درباره این که چرا با روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها صحبت نمی‌کند، اظها‌ر کرد: از همه روزنامه‌ نگاران و خبرنگاران معذرت می‌خواهم، چون می‌خواهم تمرکزم کاملا روی تیمم باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار