تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۱۳۵۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با جدا شدن 7 بازیکن اصلی
استقلال اهواز به دنبال بازیکنان دسته اولی است
تیم فوتبال استقلال اهواز برای ادامه حضورش در لیگ برتر با چند بازیکن لیگ یکی وارد مذاکره شده است
تیم فوتبال استقلال اهواز برای ادامه حضورش در لیگ برتر با چند بازیکن لیگ یکی وارد مذاکره شده است.

تیم فوتبال استقلال اهواز برای ادامه حضورش در لیگ برتر فوتبال کشور، با چند بازیکن لیگ یکی وارد مذاکره شده تا در صورت تمایل این بازیکنان و باشگاه استقلال اهواز، این تیم قعرنشین اهوازی تقویت شود.

این تیم که هفت بازیکن خود را در فصل نقل و انتقالات نیم فصل از دست داد، مسئولان خود را وادار کرد تا برای ادامه حضور در لیگ برتر دست به تقویت تیم بزنند.

در همین راستا گفته می‌شود مسئولان این تیم با شش بازیکن لیگ یکی برای حضور در این تیم وارد مذاکره شده‌اند.

پیش از این میلاد جعفری، محسن حمیدی و آرمین میردورقی بازیکنانی بودند که پیش از شروع دوره نقل و انتقالات میان فصل با استقلال اهواز فسخ قرارداد کردند.

محمد غلامی و سعید قزلگچلی نیز براساس توافق‌نامه‌هایی که در دوره مدیرعامل سابق استقلال اهواز با این باشگاه امضا کرده بودند، طی روزهای گذشته از جمع آبی‌پوشان جدا شدند.

همچنین سیدبهنام موسوی، مبین میردورقی، شاهین مجیدی، محمداسماعیل نظری و پرویز کریمی با استقلال فسخ قرارداد کرده و از این تیم جدا شدند.

گفته شده که چند بازیکن دیگر نیز تقاضای فسخ قرارداد با این باشگاه را کرده‌اند که تاکنون با خواسته آنان موافقت نشده است.

لوئیز فرناندو، طالب ریکانی، مهدی اسلامی، مرتضی منصوری، سعید سالارزاده، فرزاد آشوبی، علی حسینی، عادل کلاه‌کج، علی بیگدلی و مکی شریفی بازیکنانی هستند که از لیست اولیه این باشگاه در ابتدای فصل در این باشگاه باقی مانده‌اند.

تیم فوتبال استقلال اهواز هم‌اکنون با کسب شش امتیاز از 17 مسابقه خود در قعر جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد، این تیم در نخستین گام پس از آغاز نیم فصل دوم مسابقات به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.
مرجع / فـارس
برچسب ها: استقلال اهواز
:
:
:
آخرین اخبار