تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۱۳۷۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پاپی‌زاده مطرح کرد:
برای احداث کارخانه لوله‌سازی دزفول سنگ‌اندازی می‌شود
با وجود رکود شدید اقتصادی جای خوشحالی دارد طی 3 سال گذشته در شهرستان دزفول انقلاب صنعتی و جاده‌ای آغاز شده است
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: متاسفانه برای احداث کارخانه لوله‌سازی دزفول سنگ‌اندازی می‌شود.

عباس پاپی‌زاده در تذکری شفاهی، گفت: با وجود رکود شدید اقتصادی جای خوشحالی دارد طی 3 سال گذشته در شهرستان دزفول انقلاب صنعتی و جاده‌ای آغاز شده است.

نماینده مردم دزفول در مجلس افزود: چرا در مجموعه وزارت نیرو در مسیر شروع به کار احداث کارخانه لوله‌سازی دزفول و نیروگاه سیکل ترکیبی سنگ‌اندازی می‌شود؟

وی ادامه داد: این در حالی است که تاکنون ضمن تامین سرمایه لازم، پیگیری‌های فراوانی برای راه‌اندازی این دو پروژه مهم برای جوانان جویای کار این شهرستان انجام شده است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار کرد: با وجود میدان نفتی بسیار مهم در بخش‌های شَیون و سردشت دزفول از وزیر نفت می‌خواهم هر چه سریعتر جهت صدور مجوز احداث پالایشگاه نفت در دزفول دستور لازم را صادر کنند.

پاپی‌زاده ادامه داد: به وزارت نیرو تذکر می‌دهد، چرا با وجود کاهش شدید قیمت محصولات کشاورزی و ضرر و زیان کشاورزان زحمت کش سالانه قیمت آبهای کشاورزی را افزایش می‌دهند؟ در دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی برای راه‌اندازی کارخانه قند دزفول و کارخانه لوله‌سازی صورت گرفته و نیازمند همکاری وزارت جهادکشاورزی برای تامین زمین مورد نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: از وزیر جهاد می‌خواهم هر چه سریعتر جهت بازگشت اراضی پادگان قانونی دزفول به صاحبان اصلی آن یعنی مردم و جوانان جویای کار اقدام شود. همچنین پرداخت خسارات محصولات کشاورزی و مابه تفاوت قیمت ذرت خریداری شده را در دستور کار قرار دهید. علاوه بر آن معضل صدور اسناد اراضی هیاتی را در دستور کار قرار دهید و هرچه سریعتر در جهت صدور اسناد دائمی اراضی هیاتی اقدام شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد وزارت نیرو و صنعت کمک کنند تا طی 3 ماه آینده کارخانه بزرگ فولاد دزفول به بهره‌برداری برسد تا شهرستان دزفول به یکی از قطب‌های مهم فولادسازی کشور مبدل شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار