تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۱۱۳۷۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جمع‌آوري 1000 سند دوران دفاع مقدس در سوسنگرد
مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان سوسنگرد از جمع‌آوري 1000 سند مكتوب و مصور از دوران دفاع مقدس در اين شهرستان خبر داد
مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان سوسنگرد از جمع‌آوري 1000 سند مكتوب و مصور از دوران دفاع مقدس در اين شهرستان خبر داد.

یوسف مطیعی‌نسب، مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان سوسنگرد گفت: به‌منظور حفظ آثار برجاي مانده از دوران دفاع مقدس، اسناد این دوران در سوسنگرد جمع‌آوری شد.

وی گفت: با راه‌اندازی واحد مدیریت اسناد دفاع مقدس در اين مركز، اسنادی از فعالیت‌های رزمندگان از بدو ورود دشمن به خاک کشورمان، از بستان، رفیع، هویزه و ...، فعاليت‌هاي مردم اين شهرها و ... جمع‌آوری شد که شامل اسناد مکتوب و مصور است.

به گفته مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان سوسنگرد تاكنون 1000 سند مكتوب و مصور از دوران دفاع مقدس جمع‌آوری شده است که به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ارسال خواهد شد.

سرهنگ مطيعي‌نسب همچنين، از برنامه ريزي براي ثبت زندگي فرماندهان و رزمندگان سوسنگرد ادامه داد: رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس سرمایه‌هاي ارزشمندی هستند؛ رشادت شهدایی همچون شهید هاشمی، حبیب شریفی و ... باید ثبت شود. وظیفه ما است که این رشادت‌ها را نشان دهیم و به نسل آینده منتقل کنیم.

وي گفت: بدین منظور تعدادی از نویسندگان شهرستان به همکاری در این زمینه با مرکز فراخوانده شدند که هر کدام پیرامون رشادت‌های رزمندگان و فرماندهان شهرستان سوسنگرد به تحقیق و نگارش بپردازند.

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان سوسنگرد در پایان از آمادگی این مرکز جهت پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور خبر داد.
برچسب ها: سوسنگرد
:
:
:
آخرین اخبار