تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۱۱۳۸۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در حضور اعضای شورای شهر صورت گرفت
طرح سوال از شهردار آبادان در صحن علنی شورای شهر
جلسه علنی شورای شهر آبادان عصر امروز در حضور اعضای شورای شهر، شهردار، معاونان، مدیران مناطق سه گانه شهرداری و اصحاب رسانه در محل شورای شهر آبادان برگزار شد
جلسه طرح سوال از شهردار آبادان، عصر امروز در شورای اسلامی این شهرستان برگزار شد.

جلسه علنی شورای شهر آبادان عصر امروز در حضور اعضای شورای شهر، شهردار، معاونان، مدیران مناطق سه گانه شهرداری و اصحاب رسانه در محل شورای شهر آبادان برگزار شد.

در این نشست که به درخواست یکی از اعضای شورای شهر برای طرح سوال از شهردار آبادان برگزارشد، شیرازی شهردار آبادان حاضر شد و به سوالات و ابهامات پاسخ گفت.

از جمله سوالات و ابهاماتی که در این جلسه به شهردار آبادان وارد بود، می‌توان به عدم حضور مستمر وی در این ارگان، توقف پروژه‌های شهرداری آبادان، عدم پاسخگویی وی و مدیران مناطق، حق بیمه پرداخت نشده کارکنان شهرداری و نحوه هزینه کرد بودجه شهرداری آبادان بود که در این نشست مطرح شد.

محمودرضا شیرازی نیز با حضور در صحن علنی شورا، به تمامی سوالات و ابهامات موجود به همراه مستندات موجود پاسخ گفت تا در این خصوص رفع ابهام شود.

در این نشست که گا‌ها به تنش میان اعضا و حاضران نیز می‌رسید، هر یک از اعضای شورای شهر دیدگاهی را نسبت به مسائل شهری مطرح کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار