تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۱۱۳۸۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهرآبادان:
۷۰ میلیارد از بودجه شهرداری آبادان بلاتکلیف مانده است
عضو شورای شهرآبادان گفت: ۷۰ میلیارد از بودجه شهرداری آبادان بلاتکلیف مانده است
عضو شورای شهرآبادان گفت: ۷۰ میلیارد از بودجه شهرداری آبادان بلاتکلیف مانده است.

جلسه علنی شورای شهرآبادان امروز در سالن جلسات ساختمان این شورا و با حضور تمامی اعضای شورا  برگزار شد.

حمید حنظل عیدانی در این جلسه با اشاره به اینکه ما از ابتدای کار این مباحث را مطرح کرده و همچنان مطرح می‌کنیم، اظهار داشت: ما نمایندگان شورا هستیم و موظفیم مشکلات مردم را بیان کنیم.

این عضو شورای شهرآبادان اعلام کرد: شهرداری نیز به‌جای اینکه به حاشیه‌ها شورای شهر وارد شود به کار خودش برسد و بر عملکرد خود متمرکز شود.

وی بابیان اینکه شهرداری باید از حاشیه‌ها به دور باشد، عنوان کرد: شهرداری جای سیاسی‌کاری نیست و شهردار باید از مباحث سیاسی به دور باشد.

حنظل عیدانی با اشاره به اینکه دو ماه تا پایان سال باقی‌مانده است، اظهار کرد: درحالی‌که 70 میلیارد از بودجه شهرداری مانده و شهردار باید بگوید چگونه می‌خواهد این 70 میلیارد را طی دو ماه در پروژه‌ها هزینه کند.

عضو شورای شهرآبادان بابیان اینکه وضعیت اتوبوس‌ها درآبادان توان پاسخگویی به مردم حتی در زمستان را هم ندارد، بیان کرد: زمانی که انتقادی مطرح می‌شود باید پاسخگو بود نه اینکه به دیگران برچسب سیاسی زد.

انجام نشدن کارهای اساسی در سطح شهر محسوس است

فرشید بهشتی نیز در این جلسه اظهار داشت: عدم اجرای اصولی کارها توسط پیمانکاران شهرداری با یک‌قدم زدن کوچک در سطح شهر به‌وضوح قابل‌مشاهده است.

وی با بیان اینکه این مشکل به‌واسطه وجود ضعف در عملکرد نظارت مسئولان در شهرداری است، عنوان کرد: نیاز است تا شهرداری نظارت دقیق‌تری بر کار پیمانکاران انجام دهد.

عضو شورای شهرآبادان با اشاره به عدم حضور مدیران شهرداری در جلسه کمیسیون عمرانی شورای شهرآبادان، بیان کرد: بهتر بود این موضوع را حداقل تلفنی اطلاع به شورا اطلاع می‌دادند و کار به این شکل پیش نمی‌رفت.

زینب حیاوی نیز در این جلسه اظهار کرد: پارک‌هایی که توسط شهرداری افتتاح می‌شود دارای امکانات لازم مانند روشنایی و آب نیست.

این عضو شورای شهرآبادان با اشاره به موضوع اسکله شهرداری، اعلام کرد: شهردار نمی‌تواند بگوید این اسکله در مالکیت ما نیست درحالی‌که از رستوران موجود در آن مکان مالیات می‌گیرد.

حیاوی عدم حضور مدیران شهرداری در جلسه کمیسیون عمران شورای شهر را باعث افزایش تنش‌ها دانست و بیان کرد: همچنین بازار شب که توسط شهرداری افتتاح شد تعطیل و تبدیل به مکانی برای نمایشگاه شده است.

عبدالرضا قاسمی یکی دیگر از اعضای شورای شهرآبادان نیز با اعلام اینکه کیفیت کار پیمانکاران شهرداری مطلوب نیست، اظهار داشت: این پیمانکاران کیفیت لازم را پروژه‌های خود اعمال نمی‌کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار