تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۱۳۸۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامشیر خبر داد:
افتتاح 600 واحد مسکن مهر خود مالک در دهه فجر
فرماندار رامشیر در اولین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی از افتتاح 600 واحد مسکن مهر خودمالک در این شهرستان خبر داد
خوزنیوز: فرماندار رامشیر در اولین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی از افتتاح 600 واحد مسکن مهر خودمالک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان رامشیر به ریاست فرماندار و با حضور دستگاههای اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رامشیر در این جلسه در سخنانی به اهمیت دهه فجر امسال اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی هستیم باید در این ایام با اجرای برنامه های شاد و مفرح و همچنین فعالیت های فرهنگی و تبلیغی زمینه را برای حضور حداکثری در انتخابات فراهم نماییم.

 فیوضی در ادامه با اشاره به افتتاح 600 واحد مسکن مهر خودمالک  در دهه فجر ، در  مورد بهره‌برداری از  پروژه‌های عمرانی درایام الله دهه فجردر شهرستان گفت: پروژه های عمرانی مختلفی در بخش کشاورزی,عمران شهری وروستایی, آموزشی وفرهنگی، و....به  بهره‌برداری خواهد رسید و مدیران دستگاه های اجرایی می بایست سایر پروژه های  قابل افتتاح را اعلام نمایند.

در ادامه جلسه کمیته های 14 گانه شامل کمیته های: نظارت و ارزیابی ، ارتباطات و اطلاع رسانی، مساجد وتشکلهای اسلامی، بسیج و ایثارگران، زنان و خانواده، فرهنگیان دانش آموزی و دانشجویی، کودک و نوجوان، اصناف، ورزش، همیاری و تشکلهای مردمی، روستایی و عشایری، فرهنگی و هنری ،فضاسازی و تبلیغات شهری و کمیته انتظامی تشکیل و مقرر شد برنامه ها وفعالیت های ویژه ایام الله دهه فجر را برنامه ریزی وپیگیری نمایند.

در ادامه حاضرین به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و بر انجام تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری و همچنین حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن تاکید شد.
:
:
:
آخرین اخبار