تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۱۳۸۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتصاب جدید در شهرستان رامشیر
رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان با صدور حکمی حبیب سیلاوی را به عنوان سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شهرستان رامشیر منصوب نمود
خوزنیوز: دکتر شکراله سلمان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان با صدور حکمی حبیب سیلاوی را به عنوان سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شهرستان رامشیر منصوب نمود.

به گزارش خوزنیوز؛ در بخشی از این حکم آمده است:

جناب آقای حبیب سیلاوی

سلام علیکم

نظر به حسن سابقه، تعهد و تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان "سرپرست مرکز بهداشت شهرستان رامشیر" منصوب می نمایم.

انتظار میرود در هماهنگی با معاونین و مدیران ستادی این مرکز و در تعامل با سایر حوزه های درون بخشی و برون بخشی مرتبط و در هماهنگی کامل با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان با تاکید بر اجرای الزامات طرح تحول نظام سلامت و برنامه استراتژیک دانشگاه در حوزه بهداشت زمینه ارتقای بیش از پیش سلامت شهروندان عزیز تحت پوشش را فراهم آورده و از تمامی ظرفیتهای موجود جهت نیل به اهداف متعالی نظام سلامت بهره گیرید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت قانون مداری، اعتدالگرایی و نصب العین قرار دادن منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

دکتر شکراله سلمان زاده
معاون بهداشت دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان
برچسب ها: رامشیر
:
:
:
آخرین اخبار