تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۱۱۳۹۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احداث 25 طرح آموزشی به همت خیرین دزفول
مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت:25 طرح آموزشی به همت خیرین مدرسه ساز این شهرستان در دست ساخت می باشد
مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت:25 طرح آموزشی به همت خیرین مدرسه ساز این شهرستان در دست ساخت می باشد.

غلامرضا نصرالله پور یکشنبه شب در نشست مشترک مجمع خیرین و شورای آموزش و پرورش دزفول در سالن مدیریت آموزش و پرروش دزفول افزود: این طرح ها بین 15 تا 95درصد پیشرفت فیزیکی داشته ضمن اینکه شش طرح نیز آماده بهره برداری است که در دهه فجر امسال افتتاح می شوند.

وی ضمن تقدیر از کمک های خیرین مدرسه ساز اظهار کرد:تعهد امسال خیرین مدرسه ساز دزفول حدود 170 میلیارد ریال می باشد ضمن اینکه سه واحد آموزشی به همت بنیاد برکت در دزفول ساخته شده که یکی از آنها افتتاح و دو طرح دیگر نیز بزودی به بهره برداری می رسند.

نصرالله پور ضمن تقدیر از عملکرد شورای آموزش وپرورش دزفول گفت:شورای آموزش وپرورش دزفول در سال 93 موفق به کسب رتبه برتر در میان شوراهای استان خوزستان شد.

عبدالنبی دفتری رییس مجمع خیرین مدرسه ساز دزفول نیز با تاکید بر برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز از فعالیت بانوان خیر مدرسه ساز دزفول تجلیل کرد و گفت:خیرین مدرسه ساز دزفول پارسال 168 میلیارد ریال تعهد مدرسه سازی تقبل کردند که قابل تقدیر است.

دفتری اظهار کرد:چند طرح خیر ساز در دزفول آماده بهره برداری است که در مرحله تجهیز می باشند و امیدواریم در دهه فجر افتتاح شوند.

وی همچنین به مشکل 10 ساله هنرستان حدید دزفول اشاره کرد و گفت:این پروژه از 10 سال پیش آغاز شده و اکنون در مرحله تجهیز می باشد و باید هرچه سریعتر تکمیل وبهره برداری شود چرا که دانش آموزان به این مکان آموزشی نیازمندند.

رییس اداره نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس دزفول نیز در این نشست گفت:سالن ورزشی ریسمان سنج در دو هزار و 500 متر زمین احداث شده که در مرحله نماکاری است و در سال تحصیلی آینده افتتاح می شود.

محمدحسن قنبری فر افزود:سالن ورزشی هنرستان امام خمینی (ره) با 70 درصد پیشرفت ،سالن هنرستان دکتر حسابی ،دبستان 12 کلاسه افشار،مدرسه راهنمایی دفتری ،مدرسه نهال انقلاب،سالن ورزشی مدرسه 12 کلاسه ایثار از جمله پروژه های خیرساز شهرستان دزفول می باشند.

عبدالحسین پوررکنی معاون عمرانی فرمانداری ویژه دزفول نیز جهت رفع مشکلات پروژه های آموزشی خیر ساز دزفول قول مساعد داد.

در این نشست مشکلات برخی پروژه های خیر ساز دزفول بررسی و در خصوص حل مشکلات آنها راهکار لازم ارائه شد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: دزفول
:
:
:
آخرین اخبار