تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۱۳۹۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قصه پر غصه ادارات اندیکا طی چهار سال گذشته
شهرستان اندیکا در اواخر سال 86 مستقل شد و از همان روز تکمیل چارت اداری این شهرستان بعنوان دغدغه اصلی مردم و مسئولین این شهر مطرح بوده است که با گذشت هشت سال هنوز این دغدغه رفع نشده است
پس از گذشت هشت سال از مستقل شدن شهرستان اندیکا هنوز چارت اداری این شهرستان تکمیل نشده است و مردم برای پیگیری بعضی کارهای خود همچنان مجبورند به شهرهای اطراف مهاجرت کنند.

اداره اوقاف و امور خیریه بعنوان یک نهاد مهم در حوزه دینی هنوز در سطح شهرستان مستقر نشده است و این موضوع باعث بلاتکلیفی مساجد و بقعه های متبرکه این شهرستان شده است.

اداره دارایی و امور مالیاتی از دیگر اداراتی است که هنوز در این شهرستان مستقر نشده است و مردم برای ابتدایی ترین امورات خود مجبورند که به شهرستان مسجدسلیمان مهاجرت کنند و این موضوع باعث مشکلات متعددی برای مردم این مناطق شده است.

از سویی دیگر بعضی ادارات و مجموعه های مهم مانند آبفا شهری و سد و نیروگاه مسجدسلیمان مدتهاست که بوسیله سرپرست مدیریت میشوند و از مدیر تمام وقت در این ادارات خبری نیست.

اما قصه پر غصه ادارات شهرستان اندیکا در طی سه سال گذشته به اشکال مختلف وجود داشته است و هنوز متولیان این شهرستان نتوانستند برای آن چاره اساسی بیندیشند.

تقریبا جهار سال پیش بود که رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان استعفا داد و به مدت پنج ماه این شبکه از داشتن مدیر بی بهره بود تا بعد از گذشت این مدت،دکتر رجبی بعنوان رییس جدید شبکه معرفی شد.

بخشداری آبژدان نیز از دیگر ادارات شهرستان اندیکا بود که سایه شوم عدم تدبیر را بالای سر خود احساس کرد و مردم این بخش از این عدم تدبیر رنج بردند.دو ماه پیش بود که بعد از ۳۶ ماه از تودیع بخشدار آبژدان،بخشدار جدید این بخش معرفی شد و پس از سه سال مردم این بخش صاحب بخشدار شدند.

اداره سازمان تبلیغات اسلامی از دیگر اداراتی بود که طی این سالها مورد بی مهری قرار گرفت و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیکا بالغ بر دو سال توسط روسای سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان های ایذه و مسجدسلیمان بصورت پاره وقت مدیریت شد و مردم از این وضعیت رنج کشیدند.

اداره آبفا روستایی از دیگر اداراتی بود که در سایه بی توجهی مورد بی مهری قرار گرفت و مردم از این موضوع متضرر شدند و اداره آبفا روستایی اندیکا به مدت دو سال و نیم بصورت پاره وقت توسط رییس اداره آبفار لالی و نیروی بازنشسته آبفار رامهرمز مدیریت شد.در طی این دو سال بارها مردم از وضعیت آب خود اعتراض کردند و حتی این اعتراض به نسب پلاکارد در مصلی نماز جمعه هم انجامید و پس از این اعتراضات مردمی بود که مجموعه مدیریتی شهرستان و استان به خود آمدند و یک نیروی تمام وقت را بعنوان رئیس معرفی کردند.

اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اندیکا از دیگر اداراتی بود که قریب به سه سال درب این اداره بسته بود و بدون داشتن متولی به حال خود رها شده بود که این موضوع باعث مرگ کامل ورزش محلات شهرستان شد و اغلب هییت های ورزشی نیز غیر فعال شدند.

مشکلات متعدد دیگری در ادارات اندیکا وجود دارد که باعث شده است تا در موارد متعددی امکان ارائه خدمات مطلوب به مردم وجود نداشته باشد که امیدواریم در سایه تدبیرهر چه سریعتر شاهد رفع این مشکلات باشیم.

مرجع / اندیکانیوز
برچسب ها: اندیکا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
0
قابل توجه نماينده فعلي شهرستان .عملكردت را خودت ببين
:
:
:
آخرین اخبار