تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آخرين مهلت تكميل پرونده متقاضيان پروژه 2000 واحدي مهر نفت اهواز
به گزارش نفت نا، به‌دليل اتمام مهلت ارسال مدارك متقاضيان مسكن مهر پروژه 2000 واحدي مهر نفت اهواز به بانك عامل، با هماهنگي وزارت راه و شهر سازي، بانك عامل و شركت پست ايران، مقرر شد حداكثر تا 23 آذر سال جاري كليه متقاضيان واجد شرايط شركت‌هاي اصلي و فرعي در خوزستان كه ثبت نام كرده اند، به منظور تكميل پرونده و ارسال آن به بانك عامل اقدام كنند و بديهي است در غير اين صورت انصراف تلقي خواهد شد.

همچنين آن دسته از افراد واجد شرايط كه تاكنون براي ثبت نام اقدام نكرده‌اند، مي‌توانند در اين مدت با مراجعه به شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب در خصوص ثبت نام و تكميل مدارك اقدام كنند.

به اين منظور علاقه‌مندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر با مهندس غلام عباس بهمني مشاوره و نماينده مدير عامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب در بخش مسكن مهر با شماره تلفن 06112248526 تماس گرفته و يا به سامانه مسكن صنعت نفت به نشاني http://maskan.mop.ir با سامانه جامع فن‌آوري و اطلاعات و ارتباطات معاونت توسعه منابع انساني و مديريت وزارت نفت به نشاني www.pmhr.ir مراجعه كنند.

بر اساس اين گزارش، پروژه اهواز در قالب 100 بلوك شش طبقه(پنج طبقه مسكوني و يك طبقه پاركينگ) خواهد بود كه در هر طبقه چهار واحد طراحي شده و با بهره گيري از تسهيلات مسكن مهر براي كاركنان قابل دريافت است.واحدهاي دوخوابه با احتساب مشاعات حدود130 متر و واحدهاي سه خوابه نيز حدود 150 متر خواهند بود. ضمنا پروژه مذكور داراي 1320 واحد سه خوابه و 680 واحد دو خوابه خواهد بود.

ساخت اولين پروژه مسكن كاركنان صنعت نفت شامل 2000 واحد مسكوني در قالب مسكن مهر در اهواز آغاز شده و اين سري از واحدهاي مسكوني متناسب با اقليم منطقه و در دو تيپ دو خوابه و سه خوابه ساخته خواهد شد.به طوري كه از مجموع 2000 واحد قرار است 1320 واحد سه خوابه و 680 واحد دو خوابه ساخته شود.

:
:
:
آخرین اخبار