تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۱۴۱۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان مطرح کرد:
لزوم توجه جدی به کاهش آسیب‌های اجتماعی در شادگان
فرماندار شادگان گفت: توجه جدی به کاهش آسیب‌های اجتماعی یک اصل مهم در سطح جامعه است
فرماندار شادگان گفت: توجه جدی به کاهش آسیب‌های اجتماعی یک اصل مهم در سطح جامعه است.

بهروز فرج‌الهی در حاشیه جلسه کارگروه کاهش آسیب‌های اجتماعی با اشاره به بروز آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق و اعتیاد اظهار کرد: توجه جدی به کاهش آسیب‌های اجتماعی یک اصل مهم در سطح جامعه است.

وی در ادامه بر لزوم کاهش یا جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: در این راستا، باید تدابیری اندیشیده شود تا آسیب‌های اجتماعی از سطح فرهنگی و اجتماعی فرا‌تر نروند.

فرج‌الهی همچنین از برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های تخصصی آسیب‌شناسی اجتماعی در سطح شادگان خبر داد و افزود: کارگاه آموزش پیشگیری از خشونت جهت طلاب و روحانیون حوزه علمیه، برگزاری همایش تخصصی آسیب‌شناسی اجتماعی با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برگزاری دوره‌‌های آموزشی مهارت زندگی، ایجاد تاسیس مرکز سلامت اجتماعی برگزار می‌شود.

فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: مواردی از قبیل ایجاد مراکز روان‌شناسی و مشاوره، راست‌آزمایی تعداد هشت هزار نفر از افراد بازمانده از تحصیل زیر سن 18 سال در شادگان توسط اداره آموزش و پرورش به‌منظور ایجاد شرایط ادامه تحصیل مجدد، حمایت مالی دفتر آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برنامه‌های مرتبط با خشونت در شادگان است.

فرج‌ا‌لهی در پایان گفت: ارائه چند پایان‌نامه و تحقیق میدانی و مقاله از سوی دانشگاه آزاد و پیام‌نور شادگان در ارتباط با خشونت، توسعه پایگاه‌های سلامت روان در محلات و تامین فضای سطح شهر از سوی شهرداری جهت ایجاد پایگاه سلامت اجتماعی از جمله مصوبات جلسه کارگروه کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان شادگان بوده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار