تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۱۱۴۱۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طی 9 ماه سال جاری؛
رشد 30درصدی جابجایی مسافر از فرودگاه آبادان
طی 9 ماه سال جاری بیش از 411 هزار مسافر سفرهای داخلی و بیش از 19 هزار مسافر سفرهای بین المللی با بیش از چهار هزار پرواز در مسیر آبادان جابه جا شدند که از این تعداد پرواز، بیش از 320 پرواز بین المللی است
مدیرفرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان با تشریح عملکرد پروازی این فرودگاه طی 9 ماه سال جاری، گفت:میزان جابجایی مسافر از این فرودگاه آبادان طی این مدت 30 درصد افزایش یافته است.

غلامرضا دهقانی زاده با اعلام این خبر به رسانه ها گفت:طی 9 ماه سال جاری بیش از 411 هزار مسافر سفرهای داخلی و بیش از 19 هزار مسافر سفرهای بین المللی با بیش از چهار هزار پرواز در مسیر آبادان جابه جا شدند که از این تعداد پرواز، بیش از 320 پرواز بین المللی است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش ظرفیت فرودگاه آبادان، میزان بار جابه شده طی این مدت را بیش از چهار هزار تن اعلام کرد و افزود:افزایش پروازها در مسیر مشهد از اقدامات موثر در تغییر عملکرد پروازی امسال این فرودگاه است.

مدیر فرودگاه آیت الله جمی آبادان همچنین با بیان عملکرد مثبت فرودگاه طی 9 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت:در تعداد پرواز داخلی بیش از 33 درصد افزایش، در تعداد مسافر داخلی بیش از 28 درصد افزایش و در میزان بار جابج شده در این مدت بیش از 38 درصد افزایش را شاهد بودیم.

مدیر فرودگاه آیت الله جمی آبادان با بیان بهسازی، زیباسازی و افزایش فضای سالن ترمینال فرودگاه با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت فرودگاههای کشور طی سال جاری، گفت:افزایش فضا و بهسازی سالن ترمینال آمادگی این فرودگاه، پذیرش پروازهای خارجی و داخلی را از ابتدای سال آینده افزایش می دهد.

فرودگاه آبادان بیش از 100 پرواز در هفته در مسرهای اصفهان، تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، بندرعباس، کویت و شارجه ارائه می دهد.

فرودگاه آبادان با فعالیت شرکت های هواپیمائی ایران ایر، ایران ایرتور، کیش، آسمان، زاگرس، ایر عربیا و قشم ایر ارائه خدمت می کند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار