تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۱۴۱۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آخرین وضعیت مصدومان فولاد از زبان پزشک تیم
پزشک تیم فوتبال فولادخوزستان وضعیت مصدومان این تیم را تشریح کرد
پزشک تیم فوتبال فولادخوزستان وضعیت مصدومان این تیم را تشریح کرد.

اکبر مرادی اظهارکرد: ماتیاس چاگو یکی از مصدومان تیم است که در بازی درون تیمی روز چهارشنبه از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شد. او اکنون شرایط بهتری دارد و در حال کار کردن روی او هستیم تا طی دو روز آینده به تمرینات گروهی اضافه شود.

وی افزود: حسین ابراهیمی مصدومیت خاصی ندارد و کمی با التهاب عضله پاشنه مواجه است و با یکی دو روز استراحت می‌تواند از فردا (یکشنبه) تمرینات خود را شروع کند. مصدومیت مهدی بدرلو نیز برطرف شد و در تمرینات گروهی شرکت می‌کند.

پزشک تیم فوتبال فولادخوزستان درباره وضعیت سینا ربانی که از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شده است، گفت: آسیب‌دیدگی او خیلی حادتر است و ما سه چهار هفته او را در اختیار نداریم.

وی بیان‌ کرد: مصدومیت شریفات هم رفع شده است و روز گذشته در تمرینات تیم شرکت کرد. خانزاده هم در حال حاضر مصدوم است. عضله چهار سر ران او هنوز ملتهب است و هنوز کار دارد و تحت درمان می‌باشد.

مرادی با ابراز رضایت از وضعیت بهبودی امید خالدی‏‏، گفت: روز گذشته از خالدی تست گرفتیم که نتیجه آن خوب بود و امروز هم می‌خواهیم تست نهایی را بگیریم و اگر مشکلی نبود، او در اختیار مربی بدنساز قرار می‌گیرد. خالدی در بازی با ملوان از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شد.

وی درباره وضعیت یوسف وکیا که مدتی پیش دچار پارگی رباط صلیبی شد نیز عنوان ‌کرد: وکیا از فروردین‌ماه می‌تواند در تمرینات تیم شرکت کند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار