تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۱۴۲۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز آسفالت ریزی خیابان کوی سعدی در شادگان
شهردار شادگان ازآغازعملیات آسفالت ریزی خیابان اصلی کوی سعدی این شهر خبرداد
خوزنیوز: شهردار شادگان ازآغازعملیات آسفالت ریزی خیابان اصلی کوی سعدی این شهر خبرداد.
 
به گزارش خوزنیوز؛ حسن مزبانی پور اظهارکرد: در راستای بهسازی معابر، تسهيل در تردد شهروندان و وسايط نقليه، عمليات آسفالت ریزی خیابان اصلی کوی سعدی، با تلاش و همت پرسنل عمران شهری این شهرداری و همکاری اعضای شورا اسلامی شهر شادگان آغاز شده است.

وی ارتقای کیفی و بهسازی معابر و پیاده روها را هدف اصلی آسفالت ریزی برشمرد و افزود: بی‌شک با پایان یافتن عملیات اجرایی آسفالت ریزی شاهد ساماندهی و بهسازی خیابان اصلی کوی سعدی خواهیم بود.

شهردار شادگان ادامه داد: پروژه های شهرداری در راستای تسهیل در امر توسعه عمرانی در سطح شهر، رفت و آمدی ایمن، ایجاد بستری مناسب جهت رضایتمندی ساکنین، روان شدن ترافیک می باشد که به همین منظور این شهرداری اقدام به اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت درخیابان کوی سعدی نموده است.

وی هدف از انجام این اقدامات را ارائه خدمات با کیفیت بهتر به شهروندان و تأمین رفاه حال آنها دانست و بیان داشت: امیدواریم با انجام این اقدامات گامی موثر در جهت عمران و آبادانی شهر برداشته شود.

مزبانی پور در پایان گفت: مجموعه فعالیت های شهرداری از جمله اقداماتی در خصوص خدمات رفاهی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی از وظایف شهرداری هاست اما یکی از بارزترین و مهمترین وظایف شهرداری ها توجه به عمران و آبادانی شهر و به تعبیر دیگر اجرای پروژه های عمرانی است.
:
:
:
آخرین اخبار