تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۴۲۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامشیر تاکید کرد:
ضرورت راه اندازی مرکز معاینه فنی خودرو در رامشیر
فرماندار رامشیر در جلسه شورای ترافیک این شهرستان بر ضرورت راه اندازی مرکز معاینه فنی خودرو در این شهرستان تاکید کرد
خوزنیوز: فرماندار رامشیر در جلسه شورای ترافیک این شهرستان بر ضرورت راه اندازی مرکز معاینه فنی خودرو در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خوزنیوز؛ جلسه شورای ترافیک شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور دادستان و اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار رامشیر در این جلسه با اشاره به مصوبه قبلی شورای ترافیک شهرستان مبنی بر ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در سطح شهر از اقدامات نیروی انتظامی و دستگاه قضایی تقدیر کرد و  اظهار داشت: برخورد با ماشین های سنگینی که با عدم تمکین به قانون مبادرت به تردد در داخل شهر می شوند و باعث مزاحمت برای شهروندان و تخریب زیرساخت ها می شوند با جدیت ادامه پیدا کند.

سعید فیوضی با اشاره به نیاز شهرستان به محل معاینه فنی خودروها و اینکه شهروندان پیش از این برای معاینه فنی خودروهای خود به مرکز استان و یا شهرهای همجوار مراجعه می‌کردند؛ تاکید کرد: شهرداری ضمن دعوت از متقاضی بخش خصوصی زمینه را برای دایر نمودن این مرکز در شهرستان فراهم نماید.

وی همچنین بر روشنایی پل مشراگه توسط اداره راه و شهرسازی تاکید کرد.

به گزارش خوزنیوز؛ در ادامه اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداختن  و مواردی از قبیل احداث دور برگردان در حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا مرکز شهر به جهت تسهیل عبور و مرور شهروندان و همچنین ساماندهی مسافربرهای برون شهری پیشنهاد شد که مقررگردید ادارات زیربط با بررسی کلیه جوانب ایمنی نسبت به اجرایی شدن این پیشنهادات اقدام نمایند.
:
:
:
آخرین اخبار