تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۱۴۲۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خبر داد:
بهره‌برداری از 90 پروژه شبکه توزیع برق خوزستان
به مناسبت دهه فجر 90 پروژه توسعه، احداث و اصلاح شبکه‌های توزیع برق در شهر‌ها و روستاهای مختلف خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: به مناسبت دهه فجر 90 پروژه توسعه، احداث و اصلاح شبکه‌های توزیع برق در شهر‌ها و روستاهای مختلف خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد.

رضا غضنفری امروز اظهار کرد: این پروژه‌ها در 23 شهر از جمله آبادان، خرمشهر، بندر امام خمینی (ره)، شوش‌تر، رامشیر، دزفول، لالی، هندیجان و سایر شهرهای استان انجام شده که در همین رابطه 111 هزار متر شبکه فشار متوسط، 414 هزار متر شبکه فشار ضعیف و 668 دستگاه ترانس طراحی و احداث شده است.

وی افزود: طرح جهادی کاهش تلفات، از مهم‌ترین این پروژه‌هاست که با هدف تامین پایدار برق مناطق، جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز، مقابله با سرقت شبکه و کاهش تلفات انرژی در مناطق شهری و روستایی گتوند، رامشیر، دزفول، بهبهان و زیدون، مسجد سلیمان، خرمشهر، بستان، شادگان و ماهشهر با تعویض 303 هزار متر شبکه سیمی به کابلی انجام گفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: بالا‌ترین تعداد پروژه‌های آمادهٔ بهره برداری به شهرستان‌های دزفول و بهبهان با ده پروژه و باغملک با هفت پروژه است که در قالب توسعه و اصلاح شهری و روستایی، کاهش تلفات، توسعه و اصلاح شبکه روشنایی به بهره برداری خواهد رسید.

غضنفری اعتبار تخصیص یافته برای اجرای پروژه‌ها را 412 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه‌ها، در تابستان آینده شرایط پایداری برق بهبود خواهد یافت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار