تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۱۴۳۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گلایه معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران از نبود متولی رشته آب در وزارت علوم
معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان این‌که متأسفانه اکنون یک متولی مشخص برای آموزش در رشته علوم آب در وزارت علوم وجود ندارد، ابراز امیدواری کرد که وزارت‌خانه تسهیلاتی در خصوص تصویب رشته‌های تخصصی آب ایجاد کند
معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان این‌که متأسفانه اکنون یک متولی مشخص برای آموزش در رشته علوم آب در وزارت علوم وجود ندارد، ابراز امیدواری کرد که وزارت‌خانه تسهیلاتی در خصوص تصویب رشته‌های تخصصی آب ایجاد کند.

دکتر سیدمحمود کاشفی‌پور با اشاره به این‌که علم آب در سال‌های اخیر توسعه بسیاری پیدا کرده است، اظهار کرد: لازم است رشته‌های تخصصی آب در تحصیلات تکمیلی توسعه پیدا کند.

وی افزود: در نشست تخصصی که در دانشگاه شهید چمران و با حضور مدیرکل برنامه‌ریزی وزارت علوم و اساتید علوم آب از سراسر کشور برگزار شد به دنبال آن بودیم که مصوباتی در خصوص توسعه بخش‌های تخصصی آب در دوره کارشناسی ارشد و دکتری را از وزارتخانه کسب کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح‌کرد: توسعه تحصیلات تکمیلی رشته‌های تخصصی آب موجب تولید نیروی انسانی متخصص با توجه به بخش‌های مختلف خواهد بود؛ در نشست اخیر نمایندگانی از بخش صنعت و وزارت نیرو حضور داشتند و نیازهای خود در این خصوص ابراز کردند.

کاشفی‌پور ادامه داد: اعلام نیاز صنعت موجب می‌شود که بخش آموزش جهت‌یابی مناسبی بگیرد و به همین دلیل توجه به آن بسیار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع اهمیتی ندارد که رشته‌های تخصصی آب در کدام دانشکده ارائه شود، هدف این است که این رشته‌ها در وزارتخانه مصوب شود؛ امیدواریم وزارت علوم تسهیلاتی در خصوص تصویب رشته‌های تخصصی آب ایجاد کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار