تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۱۴۳۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی خوزستان:
دخالت در انتخابات خط قرمز نیروی انتظامی است
پلیس بر اساس وظیفه ذاتی خود حفظ امنیت انتخابات را بر عهده دارد و با برنامه‌ریزی دقیق و با لحاظ کردن تمامی تمهیدات به برگزاری هر چه بهتر انتخابات اقدام می‌کند
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس بر اساس وظیفه ذاتی خود حفظ امنیت انتخابات را بر عهده دارد و با برنامه‌ریزی دقیق و با لحاظ کردن تمامی تمهیدات به برگزاری هر چه بهتر انتخابات اقدام می‌کند.

سردار محمدرضا اسحاقی روز یکشنبه (4 بهمن ماه) در همایش کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان خوزستان، با بیان این‌که کسب رضای خداوند از عوامل مهم مصون ماندن سازمان است، اظهار کرد: نیروی انتظامی یک سازمان دینی، اسلامی و ارزشی است و کارکنان آن باید همواره به نحوی رفتار کنند که معرفی کامل برای پلیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی با گرامیداشت یاد شهدای عرصه نظم و امنیت به ویژه شهید ستوان یکم "نادری" افزود: ما مفتخریم که خادمان مردم به تبعیت از ولی فقیه هستیم و آمادگی آن را داریم در خط شهیدانی همچون شهید "نادری" تا پای جان خود برای حفظ آسایش و آرامش مردم پایمردی نشان دهیم.

اسحاقی با بیان این‌که رسالت اصلی فرماندهان صیانت و توجه به سلامت اخلاقی کارکنان است، ادامه داد: تقویت ارزش‌های دینی، باورهای اعتقادی، ولایت‌پذیری، اخلاق‌مداری و ایجاد فضای معنوی در محیط کاری از مهم‌ترین بخش‌های صیانت کارکنان است.

وی عنوان کرد: ما اطمینان داریم که در سراسر کشور همه کارکنان از سرباز تا سردار در مسیر صیانت شده و درست حرکت می‌کنند. مهم‌ترین وظیفه ما صیانت از خود و خودکنترلی و تقویت خودنظارتی در یگان ‌های انتظامی است که موجب می‌شود بسیاری از جرائم در جامعه اتفاق نیفتد.

فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه بر اهمیت انتخابات تاکید کرد و گفت: پلیس بر اساس وظیفه ذاتی خود حفظ امنیت انتخابات را بر عهده دارد و با برنامه‌ریزی دقیق و با لحاظ کردن تمامی تمهیدات به برگزاری هر چه بهتر انتخابات اقدام و امنیت خوبی را در این راستا به فضل الهی برقرار خواهد کرد.

وی با اشاره به این‌که جانب‌داری و دخالت نسبت به جناحی خاص در انتخابات خط قرمز نیروی انتظامی است، تصریح کرد: مجموعه نیروی انتظامی اجل بر آن است که بخواهد از کاندیدای انتخابات حمایت کند که هم خلاف مقررات و شرع است و هم به شخص و سازمان آسیب جدی وارد می‌کند.

اسحاقی گفت: نیروی انتظامی با توجه به وظیفه ذاتی خود، با اقشار مختلف مردم در تعامل و برخورد مستمر است و به همین دلیل کلیه رفتار کارکنان دائما زیر ذره‌بین شهروندان قرار دارد، پس کلیه کارکنان باید همواره با رعایت انضباط و با رفتاری شایسته معرف و نماینده‌ای در خور و شان پلیس نظام جمهوری اسلامی ایران باشند که عدم توجه به موارد صیانتی متاسفانه عواقب منفی برای فرد و سازمان به همراه دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار