تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۱۴۳۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر کنفرانس عنوان کرد:
بررسی مشکلات شادگان در دومین کنفرانس ملی روانشناسی
در این کنگره تلاش می‌شود علاوه بر محورهای ملی به‌صورت ویژه مباحث شهرستان شادگان مورد مطالعه قرار گیرد
مدیر پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان با اشاره به برگزاری دومین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم تربیتی در این دانشگاه، گفت: در این کنگره تلاش می‌شود علاوه بر محورهای ملی به‌صورت ویژه مباحث شهرستان شادگان مورد مطالعه قرار گیرد.

سید فؤاد ابراهیمی با اشاره به این‌که دانشگاه آزاد از حدود 10 سال پیش فعالیت‌های خود را در شادگان آغاز کرده است، اظهار کرد: تلاش ما این است که فعالیت‌های دانشگاه در بعد پژوهشی در سطح دانشگاه و شهرستان توسعه پیدا کند و برگزاری کنگره ملی روانشناسی و علوم تربیتی در همین راستا است.

وی افزود: پژوهش‌ها و مطالعات بسیاری در حوزه روانشناسی در سطح شهرستان انجام و مقالات بسیاری در این خصوص به دبیرخانه کنگره ارسال شده است. تلاش کنفرانس این است که پژوهش‌ها و مطالعات ارائه‌‌شده به این همایش ملی، متوجه مسائل روانشناسی و علوم تربیتی در حیطه شهرستان شود.

دبیر اجرایی دومین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم تربیتی در دانشگاه آزاد اسلامی شادگان تصریح کرد: در این کنگره با همکاری آموزش‌و‌پرورش و مراکز مشاوره مشکلات و چالش‌های شهرستان شادگان مورد مطالعه و بررسی علمی قرار می‌گیرند و تلاش می‌شود راهکارهایی نیز در مقیاس شهرستان شادگان ارایه شود.

ابراهیمی با بیان این‌که مهلت ارسال مقاله به این کنفرانس تا پایان بهمن‌ماه است، خاطرنشان کرد: دومین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم تربیتی 13 و 14 اسفندماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان برگزار خواهد شد.

این کنفرانس با هدف ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه در زمینه تعلیم‌و‌تربیت صحیح و اسلامی، آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی روانشناسی و علوم تربیتی، دستیابی به راهکارهای مناسب توسعه پایدار در بخش علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی و فراهم‌سازی بستر مناسب برای انتقال دانش و تجربیات اندیشمندان در حوزه‌های علوم تربیتی و روانشناسی برگزار می‌شود.

محورهای این کنفرانس دو روزه در بخش روانشناسی شامل روانشناسی بالینی، روانشناسی تربیتی، روانشناسی شخصیت، روانشناسی سلامت، روانشناسی کودکان استثنایی، روانشناسی صنعتی و سازمانی، روانشناسی عمومی، سنجش و اندازه‌گیری (روان‌سنجی) و فلسفه تعلیم‌وتربیت است.

همچنین تعلیم و تربیت اسلامی، برنامه‌ریزی آموزش، آموزش‌وپرورش ابتدایی، آموزش پیش‌دبستانی، تکنولوژی آموزشی، برنامه‌ریزی درسی، تحقیقات آموزشی، مدیریت آموزشی و اخلاق اسلامی در آموزش محورهای کنفرانس در بخش علوم تربیتی عنوان شده‌اند. علاقمندان جهت ثبت‌‌‌نام در این کنفرانس و ارسال مقالات می‌توانند به آدرس اینترنتی http://pes1394.ir مراجعه کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار