تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۱۴۳۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اهواز:
مدیران شهرداری با جدیت در جهت تحقق بودجه عملیاتی تلاش کنند
باید تلاش کنید طی دو ماه آینده نسبت به مدت مشابه سال قبل در آمد زايي بيشتر داشته باشيد و از پرداختن به جزئیات خودداری کرده و بر روی پرونده ها و ارقام درشت متمرکز شوید که درآمدزایی مستلزم رایزنی های لازم است
شهردار اهواز در جلسه درآمدی که با حضور برخی از اعضای شورای شهر، معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد از مدیران خواست طی دو ماه آينده با شناسایی آسيب های سطح شهر در جهت رفع مشکلات بکوشند.

مدیران شهرداری با جدیت در جهت تحقق بودجه عملیاتی تلاش کنند

سید خلف موسوی گفت: باید تلاش کنید طی دو ماه آینده نسبت به مدت مشابه سال قبل در آمد زايي بيشتر داشته باشيد و از پرداختن به جزئیات خودداری کرده و بر روی پرونده ها و ارقام درشت متمرکز شوید که درآمدزایی مستلزم رایزنی های لازم است.

وی به منظور دریافت عوارض گفت: با استفاده از راهکاری که شهرداران منطقه به خرج می دهند باید مدیران شهرداری در خصوص درآمدهايي كه حصول نمي شود از نماینده شرکتهای مربوطه دعوت و صورتجلسه ای تنظیم نماید تا بدین ترتیب آنها مجاب به پرداخت عوارض گردند.

وی با تاکید بر برنامه عملياتي تدوين شده توسط معاونت شهرسازی و معماری شهرداری گفت: همانگونه که مناطق 8 و 2 و 7 این برنامه را محقق كردند، قطعا این موضوع برای سایر مناطق نیز دست يافتني بوده و این امرنيازمند تلاش ، همت و تعيين اهداف درست است.

سید خلف موسوی خطاب به مدیران منطقه و با اشاره به این نکته که کسب درآمدهای كلان مستلزم داشتن اطلاعات درست از منطقه است اظهار داشت: هر مدیری بايد منطقه خود را كامل و به درستی بشناسد. هر منطقه باید وكيل گرفته و چك ها و مطالباتی كه دارند را دنبال و پيگيري كند .

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در ماههای پایان سال و با حجم بالای کار مواجه هستیم، از این پس شهرداران مناطق، معاونین مالي اداري، معاونین شهرسازي و معماری، سازمان فاوا و واحدهایی که حضور آنها ضروری است تا پايان سال باید روزهای پنج شنبه وجمعه ها سر كار حاضر باشند.

شهردار اهواز بر آمادگی مديران شهرداری در تمام ساعات شبانه روزی تاکید کرد و گفت: بايد هميشه و در همه لحظات آمادگي لازم را جهت انجام کارها داشته باشید.

وی ادامه داد: در اسفند ماه سال گذشته 18 درصد در آمد كل سال را تامين كرديم. در حال حاضر نیز طبق برنامه تعیین شده درآمد زایی کنیم.البته برای مدیرانی که در زمینه درآمدزایی موفق عمل کرده و نقش آفرینی کنند، با همکاری شورای اسلامی شهر، مكانيزم تشويقي در نظر گرفته و از آنها قدردانی می شود . همچنین از کارمندانی که در حوزه کاری خود تلاش های اساسی می کنند قدردانی می شود.

وی گفت: كسانی كه بيشتر کار و تلاش مي كنند بايد از مزاياي بيشتري برخورد دار باشند. اگر افرادي را كه از نظر کاری شايسته نباشند را تشويق كنيد، انگيزه کار کردن از افراد كارآمد گرفته می شود .

سید خلف موسوی  با اشاره به نزدیک شدن به عید نوروز و اهمیت این بخش گفت: معاون خدمات شهری موظف است ستاد نوروزي شهرداري اهواز را تشكيل داده و كميته های لازم را راه اندازي کند. همچنین مدیران شهرداری موظف هستند تا قبل از عيد نوروز شبكه هاي ايمني  سرعت گيرها، جداول، معابر، آب نماها، چراغ ها، نماهای شهری، علائم ترافیکی و گودال های سطح شهر را بازسازي کنند. البته نیاز است مناطق برای این موضوع، اکیپی جهت رصد کردن این نواقص تشکیل دهند.

شهردار اهواز همچنین بر زیباسازی مسیرهای ورودی شهر تا قبل از عيد نوروز و انجام کارهای لازم به مناسبت دهه مبارک فجرتاکید کرد.

وی در خصوص تدوین بودجه سال آینده افزود: در تدوين برنامه بودجه سال 95 شهرداري اهواز همچون سایر کلانشهرها، رديف هاي در آمدي سازمانها به حساب متمركز شهرداري اهواز واريز شده و سازمانها پول مورد نیاز خود را در قالب تفاهم نامه از ما دریافت می کنند.

سید خلف موسوی مدیران شهرداری اهواز را از ورود به جناح بندی های انتخاباتی برحذر داشت و تصریح کرد: وظيفه ما را مقام معظم رهبري تعيين فرموده و آن ايجاد بستر مناسب براي حضور حداكثري مردم در انتخابات است.
:
:
:
آخرین اخبار