تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۱۴۳۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجمع برخی از رفتگران آبادان در خصوص پرداخت معوقات
جمعی از رفتگران شهرداری آبادان در اعتراض آنچه پرداخت نشدن چهار ماهه حقوق خود می نامیدند، روز دوشنبه با اجتماع صنفی روبروی فرمانداری شهرستان آبادان حاضر شده و رسیدگی به مشکلات خود را خواستار شدند
جمعی از رفتگران شهرداری آبادان در اعتراض آنچه پرداخت نشدن چهار ماهه حقوق خود می نامیدند، روز دوشنبه با اجتماع صنفی روبروی فرمانداری شهرستان آبادان حاضر شده و رسیدگی به مشکلات خود را خواستار شدند.

حاضران در این اجتماع صنفی که تعدادشان به حدود 70 تن می رسید، به پرداخت نشدن حقوق معوقه خود اعتراض کردند.

حاضران در این جمع، مدعی شدند: از مهرماه امسال تاکنون، حق و حقوق ما از سوی پیمانکار شهرداری پرداخت نشده است و هیچکس جوابگو نیست.

آنها اظهار داشتند: قرار بود حقوق معوقه ما زیر نظر شهرداری منطقه 2 پرداخت شود، اما تاکنون این پرداخت صورت نگرفته است.

یکی از حاضران در این اجتماع با درخواست از مسئولان در خصوص رسیدگی به این مشکلات، افزودند:خانواده ما چهار ماه است که منتظر پرداخت حقوق هستند و امیدواریم این مشکلات با پیگیری مسئولان شهرستان برطرف شود.

رئیس شورای شهر آبادان در خصوص این اعتراض صنفی گفت: پرداخت حقوق این کارگران با سازمان منطقه آزاد اروند است و این سازمان طی چهار ماه گذشته در پرداخت حقوق آنان تعلل کرده است.

سید فیاض موسوی اظهار داشت: البته مذاکراتی نیز با سازمان منطقه آزاد اروند انجام شده است و قرار شد در هفته آینده حقوق چهار ماه گذشته این کارگران پرداخت شود.

وی افزود:طبق توافق سازمان منطقه آزاد اروند با شهرداری آبادان، مدیریت این کارگران با شهرداری است اما حق و حقوق آنان از سازمان منطقه آزاد اروند پرداخت می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار