تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۱۴۳۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آماده‌سازی هندیجان برای سفرهای نوروزی
هندیجان در زمینه گردشکری از ویژگی‌های خدادادی خاصی برخوردار است که با توجه به این موضوع باید بحث رونق گردشگری شهرستان در اولویت کاری مسئولان شهرستان باشد
فرماندار هندیجان گفت: هندیجان در زمینه گردشکری از ویژگی‌های خدادادی خاصی برخوردار است که با توجه به این موضوع باید بحث رونق گردشگری شهرستان در اولویت کاری مسئولان شهرستان باشد.

احمد جعفری‌نسب صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت سفرهای نوروزی و برنامه‌ریزی برای خدمات رسانی بهتر جلسه را زودتر از هرسال برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه هندیجان در زمینه گردشگری از ویژگی‌های خدادادی خاصی برخوردار است که با توجه به این موضوع باید بحث رونق گردشگری شهرستان در اولویت کاری مسئولان شهرستان باشد.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: این شهرستان در تمام زمینه‌ها با توجه به وضعیت جغرافیایی حرف برای گفتن دارد ولی برای بروز دادن این نعمت‌های الهی وجذب گردشگر نیاز به روحیه جهادی مسئولان شهرستان دارد که بنده این روحیه را در تمام مسئولان شهری مشاهده می‌کنم.

جعفری نسب افزود: بازارچه‌هایی که در سطح شهرستان آغاز به‌کار کردند باید سعی کنند فعالیت خود را در ایام تعطیلات نوروزی و همزمان با ورود مهمانان بیشتر کنند و با توجه به ورود کالاهای برقی، وسایل صوتی و تصویری و کالاهای همراه ملوان، باید رونق بیشتری به بازار شهرستان دهند.

عالی‌ترین نماینده دولت در هندیجان تاکید کرد: یکی از اهداف مهم ما از راه‌اندازی بازارچه‌ها و فروشگاه‌های اجناس وارداتی و تولید داخلی رونق بخشیدن به بازار راکد شهرستان و جذب مسافران در تمام ایام سال به‌ویژه در ایام نوروز است.

وی بیان کرد: امسال شاهد اقامت مهمانان بیشتری در ایام نوروز در شهرستان خواهیم بود که لازم است همه مسئولان ادارات شهرستان برای رفع مشکلات بسیج شوند.

جعفری نسب تاکید کرد: از همین الان باید کارها را شروع کنیم تمام دستگاه‌های شهرستان در این کار شریک هستند و هیچ‌گونه کم‌کاری از هیچ اداره‌ای پذیرفته نیست.

این مسئول خاطرنشان کرد: اداره شیلات باید در بحث گشت‌های گردشگری دریایی هم در رودخانه و هم در دریا از طریق اسکله بندر صیادی بحرکان و با استفاده از لنج‌ها و قایق‌ها برای تفریح مهمانان نوروزی زمینه کار را فراهم کند.

وی افزود: نسبت به سال گذشته کارها و تلاش‌های خوبی از طرف مسئولان شهرستان انجام گرفته ولی باید بیشتر کار شود.

وی یاد آور شد: باید به‌همت کلیه مسئولان ادارات و سازمان‌های سطح شهرستان و بخش‌های مرکزی و چم خلف عیسی نواقص و کمبودهای سال قبل برطرف شوند که زمینه یک سفر همراه با خاطرات خوب را برای مهمانان نوروزی فراهم کنیم.

جعفری نسب در پایان از مسئولان ادارات خواست تا گزارش کارکرد خود را در زمینه رفع نواقص و کمبودهای قابل جبران و آماده‌سازی و زیباسازی سطح شهر به فرمانداری ارائه کنند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: هندیجان
:
:
:
آخرین اخبار