تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۱۱۴۵۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سخنگوی شورای شهر دزفول:
تغییر شهردار اولویت اصلی شهر دزفول نیست
عزل و تغییر شهردار دزفول نیاز مهم و اولویت نخست دزفول در مقطع کنونی نیست و این شهرستان در حال حاضر بیش از هر زمانی به آرامش نیاز دارد
سخنگوی شورای شهر دزفول گفت: عزل و تغییر شهردار دزفول نیاز مهم و اولویت نخست دزفول در مقطع کنونی نیست و این شهرستان در حال حاضر بیش از هر زمانی به آرامش نیاز دارد.

عظیم سرافراز امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امنیت به عنوان اولویت و مطالبه نخست مردم دزفول، و توجه به رشد شاخص‌های آن یک نیاز مهم شهری است.

وی افزود: اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی به صورت مناسب و مطابق با نیاز اقشار مختلف اجتماعی از دیگر اولویت‌ها و نیاز مهم شهری دزفول  است.

سخنگوی شورای شهر دزفول عنوان کرد: روز شنبه شهردار دزفول به همراه جمعی از مسئولان شهرداری در جلسه شورای شهر حاضر و پاسخگوی سوالات اعضای شورای شهر دزفول شد.

وی گفت: پس از این جلسه درخواست استیضاح شهردار از جانب شش عضو شورای شهر در واکنش به عملکرد شهردار و ضرورت پاسخگویی مناسب به سوالات اعضا امضا شده است.

سرافراز بیان کرد: عزل و تغییر عالی‌ترین مقام ادارای شهرداری دزفول با توجه به اولویت و نیاز‌های بخش‌های مختلف شهری، نیاز مهم و اولویت نخست دزفول در مقطع کنونی نیست و این شهرستان در حال حاضر بیش از هر زمانی به آرامش نیاز دارد.

وی افزود: شورای شهر ناظر عملکرد شهردار و تعیین بودجه‌های عمرانی و اداری این نهاد خدمت رسانی در سال است که با توجه به موفقیت شهرداری در ارائه خدمات مناسب به شهروندان در بخش‌های مختلف شهری، استیضاح شهردار دزفول زیر سوال بردن عملکرد شورای شهر است.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: شهردار دزفول ، دزفول
:
:
:
آخرین اخبار