تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۱۱۴۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تراکتورسازی امسال آسیایی می‌شود
کریم باقری گفت: تیم تراکتورسازی از تیم‌های خوب لیگ برتر در فصل جاری بوده و می‌تواند ضمن آسیایی شدن به آرزوی دیرینه فوتبال آذربایجان جامه عمل بپوشاند.

کریم باقری بازیکن سابق تیم ملی ایران امروز در گفت‌و‌گو با فارس در تبریز اظهار کرد: تراکتورسازی در مقابل پرسپولیس بازی خوبی از خود ارائه کرده و تماشاگران شاهد بازی خوبی از دو تیم بودند.
وی افزود: تراکتورسازی امسال از قابلیت بیشتری برای صدرنشینی برخوردار بوده و می‌تواند خود را به صدر جدول برساند.
باقری اضافه کرد: مشکلات در فوتبال تنها مختص تیم تراکتورسازی نیست و تمام تیم‌های لیگ برتر با مشکلات و معضلات بزرگ و کوچکی مواجه هستند، اما تماشاگران باید نسبت به نتایج این تیم صبور باشند.
بازیکن سال‌های دور تراکتورسازی ادامه داد: تیم تراکتورسازی هر چند نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند، اما باید به قلعه نویی فرصت داد و من مطمئن هستم تیم تراکتورسازی امسال مقام خوب و در شان فوتبال آذربایجان را کسب خواهد کرد.
وی تماشاگران را بزرگ‌ترین سرمایه این تیم ذکر کرد و افزود: تماشاگران تراکتورسازی باید صبور بوده و نسبت به نتایج این تیم دلسرد نشده و همچنان به تشویق تیم محبوبشان بپردازند و من به کسب سهمیه باشگاه‌های آسیا توسط تراکتورسازی بسیار خوشبین هستم.
باقری هرگونه مذاکره باشگاه تراکتورسازی تبریز با وی را برای قبول پست مدیر فنی این باشگاه را تکذیب کرد.
کریم باقری بین سال‌های ۶۹ تا ۷۱ در تیم تراکتورسازی حضور داشت و با بازی‌های درخشان خود از ارکان اصلی تراکتورسازی در کسب مقام سوم ایران در سال ۷۱ بود.
وی با بیش از ۸۰ بازی ملی و زدن ۵۰ گل برای تیم ملی ایران پرافتخارترین بازیکن فوتبال آذربایجان است.
کریم باقری در مراسم معرفی بهترین‌های ورزش آذربایجان که با مشارکت باشگاه ماشین‌سازی تبریز و هفته‌نامه تبریز برگزار شد، به‌عنوان بازیکن با اخلاق آذربایجان در سال ۸۹ انتخاب شد.
:
:
:
آخرین اخبار